بازسازی خانه

یکی از فاکتور های معماری در ایران از گذشته تا به امروز استفاده از آینه برای زیبا تر کردن فضای خانه است. هنر ایرانی ها در آینه کاری از گذشته مورد توجه بوده است. اما به کار گیری آینه ها به معماری سنتی و کلاسیک ایرانی محدود نماند و وارد معماری سبک مدرن نیز شد. با توجه به سنت های ایرانی آینه نماد پاکی و شفافیت است و اجرای آن در خانه های ایرانی از طرفداران زیادی برخوردار است. باید توجه کرد که  محبوبیت و سنت تنها دلیل استفاده از آینه در خانه نیست بلکه آینه ها به سبب انعکاس نور، می تواند نور خانه را چند برابر کند و زیبایی بیشتری به محیط اطراف خود ببخشند.  وجود آینه کاری در خانه فضای خانه شما را لوکس تر و سلطنتی تر می کند چرا که در معماری های گذشته به خصوص در دوره صفویان آینه ها برای شکیل تر کردن کاخ ها و عمارت ها استفاده می شدند.

محل نصب آینه ها

آینه کاری فرصت پیاده کردن هر نوع خلاقیتی را به شما برای طراحی دکوراسیون داخلی می دهد و تنها محدود به دیوار نیست. شما می توانید از آینه ها بر روی سقف و افزایش زیبایی بصری بنای خود استفاده نمایید. اما برای پیاده نمودن این دیزاین باید به یک سری نکات جهت حفظ ایمنی و زیبایی بیشتر خانه خود  اهمیت دهید. شما می توانید از آینه ها در اتاق خواب، سالن پذیرایی، راهروی ورودی و اتاق نشیمن استفاده کنید. امروزه استفاده از آینه نه تنها در خانه و محل سکونت بلکه در مکان های تجاری و اداری نیز رواج دارد.

هزینه آینه کاری

هزینه های مربوط به آینه کاری بستگی به سبکی که برای طراحی آن انتخاب می کنید و همینطور مساحتی که تمایل دارید با آینه پوشیده شود، دارد.

مزایای اجرای آینه کاری

آینه کاری مزایای زیادی به همراه دارد. استفاده از آینه علاوه بر صرفه اقتصادی فضای شما را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد. با وجود آینه کاری شما می توانید تلفیقی از سنت و مدرنیته را داشته باشید. اگر فضای شما کوچک یا کم نور است؛ آینه کاری راه حلی برای حل این موضوع است. اگر به قوانین طبیعت و انرژی ها معتقد باشید،  می دانید که آینه ها چه تاثیر مثبتی بر روحیه و انرژی شما دارند. در فنگ شویی نیز استفاده از آینه در خانه برای افزایش انرژی های پاک و مثبت توصیه می شود.

آینه کاری در فضا های کوچک

آینه کاری در خانه های کوچک به خاطر انعکاس تصویر، مساحت خانه را بزرگتر نشان می دهد. خانه را پر نور تر می کند و با انعکاس نور بر روی وسایل آن ها را براق تر و لوکس تر نشان می دهد. در نتیجه استفاده از آینه در خانه های کوچک، تمرکز را از روی مساحت خانه برداشته و جلوه های بصری آن را نمایان تر می کند.

کلینیک ساختمانی کارویس از سال 1395 در زمینه بازسازی خانه فعالیت می کند. دستیابی به خانه ای که با سلیقه و خواسته شما منطبق باشد هدف تیم ماست. پس اگر قصد بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون خود با بالاترین کیفیت دارید با کارویس تماس بگیرید.