بازسازی خانه

بازسازی خانه و منزل

۱۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

بازسازی خانه و بازسازی سرویس بهداشتی

بازسازی خانه

با گذشت زمان تغییرات زیادی در سبک زندگی مردم  ایجاد شده است و به دنبال آن سبک طراحی خانه ها نیز تغییر کرده است. یکی از قسمت های مهم و پر استفاده در هر خانه ای سرویس بهداشتی است. سرویس بهداشتی یکی از قسمت های خانه است که بیشتر از بقیه قسمت ها نیاز به مراقبت، بازسازی و تغییر دارد. به خاطر وجود رطوبت و استفاده زیاد از سرویس بهداشتی نوع ساخت آن باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

مراحل بازسازی سرویس بهداشتی

لوله کشی و بررسی لوله ها: اگر در حال انجام بازسازی خانه خود هستید برای بازسازی سرویس بهداشتی باید منبع آب یا برق ساختمان را قطع کنید و سپس اقدام به تعویض لوله ها بکنید.

عایق بندی: به خاطر رطوبت در فضای سرویس بهداشتی عایق بندی و استفاده از متریالی که آب آن ها را از بین نبرد بسیار مهم است. استفاده از چند لایه عایق برای حفاظت از بنا بسیار مهم است.

کاشی دیوار و کف: کاشی هایی که در حمام استفاده می شود معمولا ابعاد خاصی دارد. انتخاب رنگ و طرح آن بر عهده خود شماست.

شیرآلات: برای انتخاب شیرآلات علاوه بر سلیقه شما بستگی به نوع طراحی و چیدمان سرویس بهداشتی نیز دارد. در بازار انواع و اقسام شیرآلات وجود دارد.

در ورودی عایق رطوبت: برای انتخاب در سرویس بهداشتی باید از در هایی استفاده شود که ضد رطوبت باشد و با قرار گرفتن در محیط مرطوب از شکل طبیعی خود خارج نشود.

کابین دوش: یکی از المان های زیبایی حمام های امروزی استفاده از کابین دوش است.  کابین دوش، حمام شما را مرتب تر جلوه می دهد و مانع پراکنده شدن قطرات آب به هنگام دوش گرفتن می شود.

هواکش: وجود هواکش در سرویس بهداشتی بسیار لازم است. هواکش بو و بخار را به بیرون هدایت می کند.

سیستم گرمایشی: در حمام به خصوص در فصل زمستان به یک سیستم گرمایشی نیاز است. رادیاتور ضد آب و حوله خشک کن از وسایل مورد استفاده در حمام و سرویس بهداشتی است.

سنگ آستانه: سنگ آستانه مانع خروج آب از سرویس بهداشتی می شود برای همین پس از اتمام کار های ساخت و تعمیر سرویس بهداشتی آخرین مرحله نصب سنگ آستانه است.

کلینیک ساختمانی کارویس در مراحل بازسازی خانه ، بازسازی سرویس بهداشتی را با دقت و کیفیت بالا انجام می دهد تا مدت زمان طولانی دچار مشکلات فنی نشود. برای انجام بازسازی خانه باید کیفیت و دقت بالا در انجام کار رعایت شود تا هزینه های بیشتری برای شما در پی نداشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک

بازسازی خانه

اگرچه کودک به تنهایی نمی تواند دکوراسیون اتاق خود را انتخاب کند ولی خانواده ها می توانند بر اساس علایق کودک و فضایی که در اختیار دارند، اتاق کودک خود را طراحی کنند تا کودک با علاقه و تمایل خود مدتی را در اتاقش وقت بگذراند. شاید به نظرتان کار طراحی اتاق کودک ساده است و نیاز به تعدادی عروسک و لوازم کودکانه دارد اما اینطور نیست. طراحی اتاق کودک بر اساس المان های مختلفی انجام می گیرد

طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک و ایمنی آن

اصلی ترین نکته ای که در طراحی اتاق هر کودکی باید مورد توجه پدر و مادرش باشد، رعایت نکات ایمنی در اتاق خواب کودک است که در تمام مدتی که والدین در کنار کودک در اتاق او نیستند، نگرانی و دغدغه ای از این بابت نداشته باشند. در هر اتاق وسایلی وجود دارد که می تواند کودک شما را در معرض خطر قرار دهد. از آن جایی که کودکان اغلب کنجکاو و به دنبال شناخت محیط پیرامون خود هستند، شما باید شرایط را برای کودک فراهم کنید تا بدون خطر بتواند با محیط خود آشنا شود. بسته به شرایط سنی کودک خود محافظ ها و شرایط ایمنی را انتخاب کنید.

انتخاب وسایل در طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک

وسایلی را برای کودک خود انتخاب کنید که علاوه بر ایمن بودن، بسیار راحت و کاربردی باشد و استفاده از آن ها برای کودک سهل و آسان باشد. کفپوش یا فرش اتاق کودک باید از جنسی باشد که حساسیت زا نباشد و به سلامت کودک آسیب نزند. انتخاب رنگ وسایل می تواند براساس علاقه کودک باشد. استفاده از رنگ ها در اتاق کودک به او انرژی بیشتری می دهد و او را سرحال تر و سرزنده تر می کند. اندازه کمد ها و قفسه ها باید بر اساس قد کودک باشد و از ایمنی کافی برخوردار باشد. تخت خواب و مبلمان نیز باید بر اساس رشد کودک در اندازه های مختلف خریداری شود تا کودک در آن احساس راحتی کند.

روانشناسی طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک

کودکان موجودات بسیار پیچیده و حساسی هستند که مدام در حال یادگیری از محیط پیرامون خود هستند. محیطی که کودک در آن رشد می کند تاثیر زیادی بر یادگیری و شکل گیری اخلاقیات او دارد در نتیجه استفاده از وسایل، رنگ ها و هر چیز دیگری در اتاق کودک اگر براساس روانشناسی کودکان باشد می تواند به رشد بهتر او کمک کند.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک با کارویس

مجموعه کارویس با داشتن پرسنلی متخصص و مجرب با آگاهی و دانش خود در طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی خانه و نوسازی بدون ایجاد نگرانی و دغدغه برای شما، به انجام امور می پردازد. طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک نیز از جمله فعالیت هایی است که به دقت، مهارت و دانش کافی نیاز دارد تا بتوان یک فضای مناسب را برای کودک ایجاد کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

شرایط بازسازی خانه

بازسازی خانه

بازسازی یک روش برای تعمیر و مرمت خانه های قدیمی است، که منجر به افزایش استحکامات و ایمنی ساختمان می شود. بازسازی خانه نیز مانند نو سازی دارای قوانین و ضوابطی است که اگر قصد انجام آن را دارید، باید از قوانین و مقررات بازسازی خانه آگاهی کامل داشته باشید.

تشخیص نوع بازسازی خانه

برای انجام هر عملیات عمرانی اعم از بازسازی خانه نیز، نیاز به دریافت مجوز از مراجع ذی صلاح است. اما برای انجام برخی از عملیات بازسازی خانه نیاز به دریافت مجوز از شهرداری نیست. این موارد شامل:

  • هر گونه عملیات مربوط به کف سازی طبقات و زیر زمین
  • تغییرات در حیاط
  • ساخت حوض و استخر
  • تعمیرات بام و شیروانی
  • تعمیرات لوله کشی و سیم کشی
  • تخلیه چاه و حفر چاه فاضلاب
  • نصب و تعمیر کولر و شوفاژ
  • سیمان کاری، سفید کاری و نقاشی ساختمان
  • تعمیرات آشپزخانه و سرویس بهداشتی

اما برای انجام یک سری از تغییرات اساسی نیاز به اخذ مجوز از شهرداری است. این تغییرات شامل:

  • تخریب دیوار های داخلی ساختمان که بار ساختمان بر روی آن هاست
  • جا به جایی راه پله و بخشی از ساختمان
  • جا به جایی دیوار های پارکینگ و از بین بردن فضای آن
  • و هر گونه تغییرات مهم و اساسی که بازسازی آن ریسک بالایی دارد

مدارک لازم برای دریافت مجوز بازسازی خانه

  • اصل و کپی سند ملک
  • کپی شناسنامه و کارت ملی مالک
  • کپی بنچاق ملک
  • جوابیه آتش نسانی و بیمه
  • تکمیل فرم درخواست بازسازی خانه

پس از انجام تمام این کار ها و تشخیص نوع بازسازی مرحله بعدی تصمیم گیری درباره این است که شما شخصا ملک خود را بازسازی کنید یا انجام این عملیات را به پیمانکار بسپارید. پیشنهاد ما به شما این است که اگر اطلاعات و تخصص کافی در این زمینه ندارید، کار بازسازی خانه خود را به یک شرکت معتبر در این زمینه بسپارید تا کار شما با دقت، ظرافت و ایمنی بیشتر و در نهایت هزینه کمتر به انجام برسد.

مجموعه کارویس متشکل از تیم حرفه ای و متخصص در زمینه بازسازی خانه این اطمینان را به شما می دهد که عملیات بازسازی خانه شما به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد.  تیم کارویس با سال ها تجربه در بازسازی خانه بدون ایجاد کمترین دغدغه برای شما خانه تان را بازسازی می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک سنتی

بازسازی خانه

یکی از اصیل ترین و لذت بخش ترین سبک های طراحی دکوراسیون داخلی سبک سنتی و قدیمی است. سبک سنتی برای همه ما ایرانی ها یادآور خاطرات شیرین گذشته است. حسی که دکوراسیون داخلی سنتی به خانه و اعضای خانه می دهد یک حس مثبت و پر انرژی است. پس اگر به فکر بازسازی خانه افتادید، تغییر سبک دکوراسیون داخلی خانه تان به سبک سنتی زیبایی های خانه شما را بیشتر می کند. سبک سنتی را می توان در سبک تلفیقی نیز مشاهده کرد. در صورتیکه به سبک مدرن هم علاقه مند باشید می توانید بخشی از خانه یا حداقل یک اتاق را به سبک سنتی طراحی کنید. سبک سنتی شباهت زیادی به سبک کلاسیک دارد. سبک کلاسیک متاثر از اروپای قدیم است. البته سبک سنتی ویژگی های منحصر به فردی دارد که برای همه ایرانی ها انرژی مثبت و خاطرات خوب را به همراه دارد.

ویژگی های طراحی دکوراسیون داخلی به سبک سنتی

سبک سنتی دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است که می توان آن را با سبک های دیگر تلفیق و یا ترکیب کرد. به خاطر وجود رنگ های زیاد، شاد، پر انرژی و زنده، ست کردن آن با  وسایل خانه کار دشواری نیست. استفاده از المان های طبیعی مثل چوب در سبک سنتی باعث ایجاد حس طراوت و سرزندگی این سبک می شود.پارچه های سبک سنتی دارای طرح های بسیار متنوع و زیبایی هستند که می توانید در جای جای خانه از آن ها استفاده کنید. این پارچه ها اغلب گران قیمت هستند و ارزش زیادی به خانه شما می دهند. گلدان ها ، تابلو ها و فرش های ایرانی به سبک سنتی بسیار شکیل، زیبا و گران قیمت هستند.

در زمینه بازسازی خانه نیز شما می توانید معماری خانه را با سبک سنتی انجام دهید. استفاده از  طاقچه، حوض، پنجره های رنگی نیز از المان هایی هستند که برای معماری سبک سنتی قابل استفاده هستند. در نتیجه بازسازی خانه لزوما به معنی تغییر خانه قدیمی به سبک مدرن و امروزی نیست. بازسازی خانه یک روش حفظ و نگهداری خانه است و شما می توانید بازسازی خانه را به روش سنتی و کلاسیک انجام دهید. استفاده از این سبک ها در دنیای امروز یک کار خاص و متفاوت است و توجه همه را به خود جلب می کند.

مجموعه کارویس با سابقه طولانی خود در زمینه بازسازی خانه ، نوسازی و طراحی دکوراسیون داخلی می تواند بازسازی خانه شما را از صفر تا صد انجام دهد و خانه تان را آن گونه که می پسندید برای شما طراحی کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

مراحل بازسازی خانه

بازسازی خانه

افزایش قیمت مصالح و شرایط سخت ساختن یک خانه جدید دلیل خوب و محکمی برای جایگزین کردن آن با بازسازی خانه است. وقتی تصمیم به بازسازی خانه خود را می گیرید احتمالا مزایای آن را از قبل در نظر گرفته اید، درنتیجه بهتر است که در این مقاله به مراحل بازسازی خانه اشاره کنیم.

اولین کاری که برای بازسازی خانه خود باید انجام دهید یافتن یک شرکت معتبر است که در زمینه بازسازی خانه نیرو های آموزش دیده و متخصص در اختیار و تجربه بالای داشته باشد. همکاری با یک شرکت معتبر دغدغه ها و هزینه های شما را کاهش می دهد و مراحل بازسازی خانه شما با دقت و سرعت بیشتری انجام می شود. پس از بازبینی خانه توسط کارشناسان حرفه ای میزان دقیق هزینه ها و خسارات برآورد می شود و با آگاهی کامل شما در جریان مراحل مورد نیاز برای بازسازی خانه خود قرار می گیرید. پس از بازبینی مهندسان و متخصصان یک طرح کلی از انجام کار را به شما ارائه می دهند تا شما نیز با جزئیات بیشتر کار را دنبال کنید. پس از انجام همه این مراحل مجوز های لازم را دریافت و با یک برنامه ریزی دقیق عملیات تخریب قسمت های فرسوده خانه را انجام داده و به سراغ بازسازی می رویم.

برای بازسازی خانه ابتدا باید تعمیرات را از پایین ترین لایه های ساختمان آغاز کرد.  بالا بردن استحکام ساختمان و تعمیرات قسمت هایی که ارتباط مستقیم با ایمنی ساختمان دارند در اولویت است. بعد از آن تعمیرات و یا تعویض تاسیسات ساختمان مانند لوله کشی آب یا سیم کشی برق باید انجام گیرد. تغییرات در طرح و نقشه ساختمان نیز مرحله بعدی است که با توجه به زیر ساخت هایی که از قبل فراهم شده است می توان تغییراتی جزئی یا کلی در ساختمان ایجاد کرد. بازسازی اتاق خواب ها، پذیرایی، سرویس بهداشتی و آشپزخانه زیبایی و استحکام دوباره را به خانه شما هدیه می کند. پس از انجام تمام مراحل زیر ساختی و ایمنی ساختمان با استفاده از یک طراحی دکوراسیون داخلی زیبا و خاص می توانید خانه خود را تبدیل به یک خانه رویایی و دوست داشتنی بکنید و از زندگی کردن در آن لذت کافی را ببرید.

مجموعه کارویس با سابقه طولانی در زمینه بازسازی خانه و داشتن کادر متخصص و مجرب می تواند بهترین گزینه برای بازسازی خانه شما باشد. کارویس با کمترین هزینه ممکن خانه ای با کیفیت بالا و استاندارد های لازم به شما تحویل می دهد، پس برای بازسازی خانه خود کارویس را انتخاب کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

روش های بازسازی خانه

بازسازی خانه

بازسازی خانه یکی از روش هایی است که با آن می توان یک خانه قدیمی را به یک خانه جدید و با المان های به روز تبدیل کرد. بازسازی روشی کم هزینه تر نسبت به ساخت و ساز یک خانه جدید است، بنابراین خیلی از افراد که دیگر معماری خانه خود را دوست ندارند و یا خانه شان دچار فرسودگی شده است از بازسازی خانه برای حل این چالش استفاده می کنند. بازسازی خانه روشی بهینه و کم هزینه برای تبدیل خانه قدیمی به خانه ای لوکس و زیبا است.

بازسازی خانه به روش حفاظتی

هر گاه که ساختمان شما از نظر فنی و ساختاری دچار ضعف شده باشد و با بازسازی بتوان ساختمان را تقویت کرد و از تخریب آن جلوگیری کرد حتما باید این کار را انجام داد، چرا که اگر مشکلات عمیق تر شوند امکان تعمیر و نگهداری ساختمان وجود ندارد و هزینه های زیادی را با خود به همراه دارد. در این روش با تقویت و یا ساخت ستون های جدید و دیوار ها می توان بخش بزرگی از مشکلات را حل کرد. قبل از انجام عملیات بازسازی خانه باید کل ساختمان و تاسیسات آن را مورد بررسی قرار داد تا از این طریق مشکلات اساسی خانه را شناسایی و در جهت حل آن ها اقدام نمود. مصالح ساختمان و روش ساخت خانه باید به خوبی مورد مطالعه قرار بگیرد تا با آگاهی کامل و با جزییات بیشتر خانه مورد بازسازی قرار بگیرد.

بازسازی خانه به روش سبکی

در این روش جایگزین جدیدی برای بخش های فرسوده و قدیمی خانه در نظر گرفته می شود. قسمت های جدید شباهت زیادی به گذشته خود دارند و ظاهر بنا و خانه حفظ می شود. این روش برای بنا ها و خانه های تاریخی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

بازسازی خانه به روش پاکسازی سبکی

در این روش قسمت های فرسوده و از بین رفته ساختمان پاکسازی می شوند و از نو ساخته می شوند.  با این روش بنا جان تازه ای می گیرد و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

بازسازی خانه به روش تکمیلی

در این روش هر قسمت از بنا که فرسوده شده باشد به طور کامل از بین می رود و بنای جدیدی جایگزین آن می شود. این روش یکی از معمول ترین روش های بازسازی خانه خصوصا در شهر ها است.

بازسازی خانه به روش کارویس

مجموعه کارویس به همراه کادر مجرب و حرفه ای خود  براساس هنر و دانشی که دارند بنای فرسوده شما را بازسازی می کنند .کارویس با بازسازی خانه شما جان دوباره ای به آن می بخشد و لذت زندگی در یک خانه مدرن و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

نقش کاغذ دیواری در خانه

بازسازی خانه

کاغذ دیواری یک هنر نسبتا نوین برای زیبا سازی بیشتر خانه است. انتخاب کاغذ دیواری به خاطر سرعت بالا در نصب و تنوع در طرح و رنگ یک انتخاب کاملا هوشمندانه است. دست شما برای انتخاب کاغذ دیواری به خاطر تنوع بالای آن کاملا باز است و شما می توانید بر اساس سبک طراحی داخلی خانه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری

کاغذ دیواری نسبت به رنگ، شلوغی و آلودگی محیطی کمتری دارد و بدون اینکه لازم به جمع آوری کامل وسایل و پوشاندن آن ها باشد می توان از کاغذ دیواری استفاده نمود. رنگ کردن نیز می تواند انتخاب خوبی برای یک خانه باشد اما زمانی که بخواهید کل محیط خانه را به یک یا نهایتا دو رنگ، رنگ آمیزی کنید. کاغذ دیواری با طرح ها و نقوش مختلف می تواند در هر جایی از خانه نصب شود و زیبایی بصری خاص و متفاوتی را به هر بخش از خانه بدهد. با رنگ کردن دیوار ها شما نمی توانید نقوش متنوع را در خانه پیاده کنید. یا حتی نقاشی بر روی دیوار مناسب هر خانه ای نیست. شما می توانید هر قسمت از خانه را با یک طرح متفاوت از کاغذ دیواری بپوشانید. این روز ها به علت حجم بالای کار زمان زیادی در اختیار افراد نیست، همینطور زندگی شهری تمایل به بالا رفتن سرعت انجام کار ها را در ما تقویت کرده است. سرعت انجام کاغذ دیواری از نقاشی ساختمان بالا تر است. کاغذ دیواری مانند یک تابلو نقاشی و یک طرح هنری است که زیبایی خانه را چندین برابر بیشتر می  کند. از دیگر ویژگی های کاغذ دیواری این است که می توان آن را در اکثر مکان ها نصب و از آن استفاده کرد.

نکات مورد توجه در انتخاب کاغذ دیواری

برای انتخاب کاغذ دیواری باید به محلی که قرار است کاغذ دیواری در آن نصب شود توجه کنید. برای مثال طرحی که برای اتاق خواب انتخاب می کنید باید متفاوت از طرحی باشد که برای محل کار خود انتخاب کرده اید. جنس کاغذ دیواری تاثیر مستقیم بر ماندگاری و افزایش طول عمر آن دارد. در نظر گرفتن ابعاد مختلف دیوار و یا سطحی که قرار است در آن کاغذ دیواری نصب شود و یا معایبی که می توان آن را با کاغذ دیواری پوشاند نیز باید در نظر گرفته شود.

کاغذ دیواری با کارویس

مجموعه کارویس علاوه بر بازسازی خانه و نوسازی، در طراحی دکوراسیون داخلی نیز تجربه کافی دارد. اگر تصمیم به نصب کاغذ دیواری در خانه خود گرفته اید، تیم کارویس یک انتخاب مناسب برای انجام این کار است تا براساس دانش و تجربه خود کار شما را به بهترین نحو به انجام برساند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

اصول طراحی روف گاردن و استاندارد های آن

بازسازی خانه

روف گاردن یک بستر سبز در پشت بام، تراس یا پاسیو ی خانه شما است. شاید داشتن یک روف گاردن در ساختمان در نگاه اول ساده به نظر برسد. اما برای طراحی روف گاردن نیاز به یک سری اصول و استاندارد هاست تا براساس آن ها روف گاردن طراحی و اجرا شود.

زیر سازی در اصول طراحی روف گاردن

برای زیر سازی روف گاردن ابتدا باید مطمئن شویم که بستر ما کاملا ضد آب باشد و آب در آن نفوذ پیدا نمی کند. پس از آن باید یک لایه عایق برای کنترل درجه حرارت، بخار و نوسانات دما تعبیه شود. در مرحله سوم زیر سازی از یک لایه زهکشی به ضخامت 20 میلی متر برای پشتیبانی از کشت و لوله کشی تعبیه شود. پس از آن خاک و گیاه به عنوان لایه نهایی قرار می گیرند. خاک استفاده شده در روف گاردن حتی الامکان باید سبک باشد تا پشت بام یا تراس تحمل وزن آن را داشته باشد. هر پشت بامی مناسب برای طراحی روف گاردن نیست چرا که وزن خاک، گیاهان و مواد استفاده شده در روف گاردن بسیار زیاد است.

تاسیسات در اصول طراحی روف گاردن

باید در اجرای تاسیسات روف گاردن دقت عمل کافی وجود داشته باشد تا مشکلی بعد از اجرای آن بوجود نیاید. از آن جایی که تاسیسات در لایه های ابتدایی کار قرار می گیرند، دسترسی به آن ها کار دشواری است بنابراین وجود یک سیستم تاسیساتی با کیفیت مانع بروز مشکلات بعدی خواهد شد.

سیستم آبیاری در اصول طراحی روف گاردن

روش های متنوعی برای ایجاد یک سیستم آبیاری در روف گاردن وجود دارد. برای انتخاب سیستم آبیاری باید به عواملی از جمله آب و هوا، دما، نور و جهش وزش باد توجه شود. ایران به عنوان یک کشور که با مشکل کم آبی مواجه هست، نیازمند دقت در مصرف آب و صرفه جویی در آن است. در نتیجه با یک سیستم آبیاری متناسب مانع هدر رفت آب از طریق روف گاردن می شویم.

اصل ارزش افزوده در طراحی روف گاردن

وجود روف گاردن در هر بنایی نکته مثبت و ارزشمندی تلقی می شود. وجود روف گاردن برای گذران اوقات فراغت و زمان های استراحت بسیار مناسب و کاربردی است. بنابراین قیمت ساختمان شما با طراحی یک روف گاردن شیک بیشتر از قبل خواهد شد.

مراحل عمرانی و چیدمان در اصول طراحی روف گاردن

دو مرحله عمرانی در اصول طراحی روف گاردن وجود دارد که اولین مرحله مربوط به لایه های اولی و زهکشی و دومین مرحله مربوط به لند اسکیپ و فضای سبز روف گاردن است.  جا نمایی دقیق وسایل از مهمترین نکات حائز اهمیت در طراحی روف گاردن است. شما علاوه بر مراحل اولیه کار، برای زیبا سازی روف گاردن خود نیاز به یک سری مصالح و وسایل دارید. علاوه بر آن با چیدمان و انتخاب درست وسایل می توانید زیبایی روف گاردن را دو چندان کنید.

طراحی روف گاردن با کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس علاوه بر بازسازی خانه و نوسازی می تواند با استفاده از تجربیات و دانش کافی خود در زمینه طراحی و اجرای روف گاردن استاندارد های لازم را در نظر بگیرد و اصولی ترین طراحی ها را برای شما به ارمغان بیاورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت

بازسازی خانه

مشارکت در ساخت این روز ها رواج زیادی دارد. برخی از مالکان زمین شرایط ساخت ملک خود را ندارند و از طرفی هم برخی سازندگان نیاز به زمین دارند که این موضوع می تواند زمینه ای برای توجه به مقوله مشارکت در ساخت باشد. اما از آن جایی که ممکن است مشارکت در ساخت، سازنده یا مالک را دچار مشکل کند بهتر است روال انجام کار به صورت کاملا قانونی انجام گیرد تا برای هر دو طرف معامله اطمینان خاطر را به همراه داشته باشد.

نکات حائز اهمیت مشارکت در ساخت و ساز

در شروع نوشتن یک قرارداد حتما در ابتدای آن عنوان قرارداد مشارکت در ساخت را ذکر کنید و از به کار بردن عناوین کلی مثل مبایعه نامه خودداری کنید.

باید توجه داشته باشید که فرد آورنده ملک یا مالک آن باشد یا وکالت نامه قانونی به همراه داشته باشد.

ذکر برخی قوانین در قرارداد واجب است تا هر دو طرف را متعهد به انجام آن کند و در صورت عمل نکردن به تعهدات ضمانت نامه ای برای طرف متضرر باشد.

تمامی شرایط از جمله میزان سود و زیان باید در قرارداد آورده شود و مدت زمان انجام کار مشخص شود.

سهم هر یک از طرفین برای شروع کار و سهم آن ها در اتمام قرارداد نیز باید مشخص شود.

سازنده باید متعهد شود که تمامی هزینه های ساخت را پرداخت کند و یک مبلغ به عنوان اجاره بها به صاحب زمین بپردازد تا مالک بتواند محلی برای سکونت خود نیز در نظر بگیرد.

سازنده باید متعهد شود که در طول مدت ساخت از متریال با کیفیت و متناسب با شرایط ساختمان استفاده کند.

در طول مدت ساخت، مالک نباید هیچگونه وکالت نامه طولانی مدتی به سازنده بدهد و شرایط دریافت وام نیز باید در قرارداد ذکر شود.

قرارداد مشارکت در ساخت را در دفتر ثبت اسناد رسمی یا دفتر وکالت بنویسید.

پیش از بستن قرارداد، سازنده باید از اصل بودن سند ملک و صحت هویت مالک زمین آگاه باشد.

نکات متفاوتی برای تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت درمورد خانه، آپارتمان و درصد مشارکت در ساخت آن ها وجود دارد که بهتر است، از قبل، درمورد آن ها مطالعاتی داشته باشید یا با یک وکیل مشورت کنید.

مشارکت در ساخت با کارویس

قرارداد مشارکت در ساخت یکی از خدمات شرکت ساختمانی کارویس است که علاوه بر بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون به مشتریان گرامی ارائه می شود. شما می توانید با آرامش خاطر و اطمینان کامل، از خدمات کارویس استفاده کنید و کار های خود را با سهولت بیشتری پیش ببرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

طراحی تراس و پاسیو جهت زیبا سازی خانه

بازسازی خانه

با افزایش زندگی در آپارتمان ها و کوچک شدن فضای خانه ها محیط کمتری به فضای باز در خانه ها اختصاص داده می شود. اما زندگی در محیط کوچک و کمتر شدن خانه های حیاط دار و ویلایی نباید سبب دور شدن از فضای سبز و به کار نبردن آن در محیط زندگی شود. اگر در ساختمان پاسیو یا تراس دارید می توانید با چند ترفند ساده جلوه خاصی به محیط پیرامون خود بدهید.

طراحی تراس و پاسیو با کمترین هزینه

یکی از مهم ترین موضوعاتی که قبل از طراحی پاسیو یا تراس ذهن شما را درگیر می کند بحث هزینه های طراحی آن است. برای اینکه بتوانید یک برآورد قیمت مناسب داشه باشید، ابتدا باید طراحی تراس یا پاسیو مد نظر خود را انتخاب کنید. می توان با کمی تغییرات و هزینه_ فایده کردن توسط یک تیم کارشناس از هزینه های اضافی در زیبا سازی تراس یا پاسیو بکاهید.

به کار بردن عناصر مختلف در طراحی تراس و پاسیو

برای طراحی کف پاسیو می توانید از سنگ،چوب، سرامیک یا چمن مصنوعی استفاده کنید. استفاده از متریال قابل شست و شو یا آسان شست و شو برای تراس و پاسیو بهتر است. نور پردازی و استفاده از رنگ هایی که منعکس کننده نور باشند به زیبایی تراس و پاسیو می افزاید.استفاده از حوضچه های کوچک و آب نما در تراس یا پاسیو محیطی شاداب و سر زنده را برای شما به ارمغان می آورد. برای انتخاب گیاهانی که قرار است در تراس یا پاسیوی خود قرار دهید دقت بیشتری به خرج دهید. استفاده از گلدان و فلاور باکس برای اینگونه فضا های کوچک مناسب تر است.

برای افزایش زیبایی فضای سبز خود می توانید سراغ دیوار ها نیز بروید و آن ها را با چراغ ها، گیاهان پوشاننده، اکسسوری، رنگ، نقاشی و یا دیوار پوش های چوبی زیبا تر کنید. اگر تراس یا پاسیو شما فضای نسبتا بزرگی دارد می توانید ازمبلمان در طراحی آن استفاده کنید اما اگر فضای کوچکی دارد، استفاده از یک نیمکت کوچک، مبل تاشو یا تشکچه های کوچک می تواند گزینه مناسبی باشد. مجموعه کارویس ارائه دهنده خدماتی برای بازسازی خانه و پیاده کردن روف گاردن و بام سبز است و می تواند تراس، پاسیو، بام و یا هر فضای بازی که در خانه دارید را به یک محیط سرسبز تبدیل کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰