بازسازی خانه

بازسازی خانه و منزل

۱۷ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

نماشویی و شتسشوی نما در تهران

بازسازی خانه

سکونت در شهر شلوغ و پرجمعیت تهران سبب شده است که روند آلوده شدن سطوح به خاطر استفاده از اتوموبیل، آلاینده های کارخانه ها و هر نوع آلاینده دیگر سریع تر پیش برود. آلوده بودن سطوح و تغییر رنگ و شکل نمای ساختمان اصلا جالب نیست و علاوه بر زشت شدن چهره شهر، نمای خانه را از بین می برد و صورت بدی به ساختمان محل سکونت شما می دهد. اگر در شهر تهران زندگی و با این مشکل دسیت و پنجه نرم می کنید باید این خبر مسرت بخش را به شما داد که شرکت های زیادی برای نماشویی در سطح شهر تهران وجود دارد که کار شستشویی نمای ساختمان شما را با روش های مختلف و مواد شوینده متناسب با نما، انجام می دهد. اما انتخاب یک شرکت شستشوی نمای خوب در تهران که بتواند همه مناطق تهران اعم از شرق، غرب، شمال و جنوب را به خوبی انجام دهد، از متریال و مواد با کیفیت استفاده کند و با روش های مختلف به نمای شما دسترسی داشته باشد کار راحتی نیست.

نماشویی و شستشوی نما در تهران براساس نوع و جنس نمای شما برای مثال کامپوزیت، شیشه، سنگ و …، میزان آلودگی و جرم سطح نما، استفاده از متریال مرغوب، متراژ ساختمان، تعداد نفرات نیروی انسانی خدمات رسان و نوع دسترسی به نما در قیمت های مختلف انجام می شود. بنابراین اگر قصد نماشویی و شستشوی نما در تهران را دارید ابتدا با یک کارشناس خبره در زمینه شستشوی نما در تهران صحبت کنید و از او مشاوره بگیرید. پس از مشاوره و مشخص شدن نوع نما، جنس و متراژ کار قیمت حدودی انجام پروژه و مدت زمان آن مشخص می شود و شما می توانید به راحتی تصمیم بگیرید.

نماشویی و شستشوی نمای کارویس در هر  چهار منطقه زیر با بهترین روش و امکانات انجام می شود:

  • نماشویی در غرب تهران
  • نماشویی در شرق تهران
  • نماشویی در شمال تهران
  • نماشویی در جنوب تهران

مجموعه کارویس با سال ها تجربه، به همراه یک تیم متخصص و حرفه ای در زمینه نماشویی و شستشوی نما در تهران و تمامی مناطق آن یعنی شمال، جنوب، شرق و خصوصا غرب تهران غعالیت داشته است. تمام کارکنان بخش نماشویی دارای مدرک بین المللی کار در ارتفاع هستند که این موضوع خود علت برتری کارویس بر دیگر شرکت های نماشویی در تهران است. شرکت کارویس در کنار بهترین کارکنان و از طریق با کیفیت ترین متریال شستشوی نمای روز دنیا زیبایی را به ساختمان شما و شهر تهران هدیه می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

پارتیشن بندی های گیاهی

بازسازی خانه

به جدا کردن قسمت های مختلف خانه بدون استفاده از دیوار های آجری، بتنی و سیمانی، پارتیشن بندی می گویند. مواد و وسایل زیادی برای پارتیشن بندی و جداسازی بخش های مختلف خانه وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای زیباتر شدن خانه خود استفاده کنید. معمول ترین نوع پارتیشن ها پارتیشن های چوبی هستند که در خانه و محل کار اغلب افراد مور استفاده قرار می گیرند. وجود کمی خلاقیت برای طراحی دکوراسیون داخلی یک خانه می تواند به زیبا سازی خانه شما کمک بیشتری بکند. پارتیشن ها علاوه بر تفاوت  در جنس در طرح و سبک پیاده سازی نیز متفاوت هستند.

یکی از روش های جالب و نوین در پارتیشن بندی خانه ها استفاده از دیوار گیاهی است. شما می توانید با قرار دادن گلدان هایی با گل های بزرگ دو قسمت خانه را از یکدیگر جدا کنید. گل ها به سرعت رشد می کنند و بزرگ می شوند و همین موضوع باعث می شود به عنوان یک گزینه خوب برای جداسازی به آن توجه شود. وجود یک دیوار گیاهی می تواند نمادی از طبعیت باشد و حس تازگی و سر زندگی را برای شما به همراه بیاورد و احساس آرامش و لذت وقت گذرانی در محیط سر سبز و زیبا را به شما بدهد. علاوه بر قرار دادن گلدان ترکیب دیوار چوبی با گل و گیاه نیز می تواند بسیار زیبا و کاربردی باشد. در این روش به خاطر وجود دیوار چوبی نیاز به گل های بزرگ با گلدان نیست بلکه گیاهانی که بتوانند بر روی پوشش چوبی نصب شوند و حس طراوت را برای استفاده کننده از آن ها به همراه بیاورند، بسیار مورد توجه است. قرار دادن دیوار چوبی، فلزی، گیاهی، کتابخانه و هر وسیله دیگری که بتواند یک فضای جدید و زیبا اجرا کند برای پارتیشن بندی گزینه مناسبی است.

مجموعه کارویس با سال ها تجربه در زمینه بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون به شما کمک می کند که خانه خود را به بهترین شکل و با مناسب ترین سبک طراحی کنید و از داشتن یک خانه زیبا لذت ببرید. اگر تصمیم به بازسازی خانه یا ایجاد تغییراتی در طراحی دکوراسیون داخلی خود دارید از کارشناسان کارویس کمک بخواهید.

پارتیشن بندی های گیاهی

موافقین ۰ مخالفین ۰

علت اهمیت نماشویی

نماشویی

در حال حاضر ساختمان های نوساز با استفاده از متریال جدید و با کیفیت ساخته می شوند اما با وجود این موضوع به خاطر بالا رفتن آلودگی شهر ها و افزایش آلاینده ها نمای ساختمان ها به سرعت دچار آلودگی و کثیفی می شوند برای همین نیاز است که نمای ساختمان ها هر چند وقت یکبار تمیز و از آلودگی پاک شوند. نماشویی علاوه بر تمیز کردن نما و زیبا سازی شهر تخریب و آسیب متریال به کار برده شده در نما را به شدت کاهش می دهد و سبب طول عمر نمای شما می شود. ساختمان های قدیمی نیز هر از چند گاهی نیازمند نماشویی هستند تا از آلودگی و خطر فرسایش نما محافظت شوند. روش های شستشوی نما با توجه به نوع دسترسی و مواد به کار برده شده برای شستشوی نما با توجه به جنس نما متفاوت است.

علاوه بر نماشویی و شستشوی نما، کفسابی نیز برای جلوگیری از تخریب کف ساختمان و هماهنگی بین نما و کف و تمیزی ساختمان لازم است. برای شستشوی نما و کفسابی تشخیص نوع و جنس متریال به کار رفته بسیار مهم است چرا که روشها و مواد مختلفی برای نماشویی وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد. با افزایش تعداد ساختمان های بلند و آپارتمان ها کار شستشوی نما کمتر توسط خود افراد ساختمان انجام می شود، بنابراین بهتر است که یک شرکت خوب و متعهد برای شستشوی نمای خود انتخاب کنید تا از این طریق کار نماشویی شما با سرعت، دقت و کیفیت بالا انجام شود.

مجموعه کارویس به همراه یک تیم متخصص با سال ها تجربه در زمینه نماشویی؛ با استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب کار شستشوی نمای شما را با دقت و ظرافت هر چه تمام تر انجام می دهد. مجموعه کارویس کار نماشویی ساختمان شما را انجام می دهد و کیفیت کار را برای شما ضمانت می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

تاثیر لوستر بر زیبایی خانه و کاربرد آن

بازسازی خانه

لوستر در گذشته به عنوان یک کالای لوکس و گران قیمت و بیشتر در خانه های اشرافی و خانه ثروتمندان مورد استفاده بوده است. این روز ها توجه به لوستر به عنوان یک المان تاثیرگذار بر زیبایی طراحی دکوراسیون داخلی و اهمیت در نورپردازی خانه مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. برای نورپردازی در خانه و افزایش زیبایی های بصری یک خانه لوستر کالای مناسبی است که در حال حاضر تنوع بسیار زیادی در طراحی آن وجود دارد. لوستر را می توان برای اتاق خواب، سالن پذیرایی، محل کار و حتی آشپزخانه مورد استفاده قرار داد. انواع مختلفی از لوستر تا به امروز وارد بازار شده است که از هر کدام می توان در مکان مناسب خود استفاده نمود.

نکات مورد توجه در انتخاب و خرید لوستر

هر رنگ و مدل از لوستر مناسب با سبک خاصی از طراحی است. برای خرید یک لوستر مناسب باید به اندازه اتاق و مکانی که لوستر در آن نصب می شود توجه کنید. ارتفاع سقفی که قرار است لوستر در آن نصب شود نیز دارای اهمیت فراوان است. سبک طراحی داخلی هر اتاق و رنگ های به کار برده شده در آن باید در هنگام خرید لوستر مورد توجه شما باشد تا براساس این فاکتور ها یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

انواع مختلف لوستر

  • لوستر فانتزی
  • لوستر کلاسیک
  • لوستر دیواری
  • لوستر شاخه ای
  • لوستر خطی مدرن
  • لوستر سقفی ال ای دی
  • لوستر کریستالی
  • لوستر آویز حلقه ای

مجموعه کارویس به همراه بهترین متخصصان در امر بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی می توانند به شما در انتخاب سبک طراحی و بازسازی خانه کمک کرده و شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کند. برای انتخاب یک سبک دکوراسیون داخلی فوق العاده و یک بازسازی تمیز و کم هزینه بهترین گزینه، تیم کارویس است.

تاثیر لوستر بر زیبایی خانه و کاربرد آن

موافقین ۰ مخالفین ۰

مراحل بازسازی آشپزخانه

بازسازی خانه

اکنون که تصمیم به بازسازی آشپزخانه خود گرفته اید درک مراحل بازسازی می تواند به شما کمک کند از نظر کیفیت و بودجه بهترین مسیر را انتخاب نمایید. شما می توانید با بازسازی آشپزخانه قدیمی خود به محیطی دلنشین و شیک دست یابید.

مرحله 1 حذف متریال و برداشتن تجهیزات قدیمی

آشپزخانه جدید شما طراحی شده است، کلیه پروانه های ساختمانی متقاضی درخواست شده و مواد آماده تحویل هستند. اولین مرحله از بازسازی واقعی شامل حذف و برداشتن متریال آشپزخانه قدیمی و دفع کلیه موادی است که امکان استفاده مجدد ندارند. برخی از سمساری ها، خدمات حذف کابینت آشپزخانه را ارائه می دهند. با آنها تماس بگیرید تا بدانید که آیا این سرویس در منطقه شما موجود است و یا آنها به کابینت شما علاقه مند هستند. صاحبان خانه معمولاً این کار را برای کاهش هزینه های کلی بازسازی خانه انجام می دهند.

مرحله 2 تعمیرات ساختاری

تعمیرات معمولاً پس از برداشته شدن کمد، کفپوش و کاشی انجام می شود. تمامی قسمت هایی که احتیاج به گچ کاری مجدد و یا احتیاج به پرشدن با متریال مخصوص را دارند را بررسی کرده و رفع ایراد نمایید. بهتر است قبل از هرگونه بازرسی، محل را کاملاً تمیز کنید. این امر به پیمانکار شما اجازه می دهد تا خسارت را خوب ببیند و برای تعمیرات سازه ای که از ویژگی های جدید آشپزخانه شما پشتیبانی می کند، به درستی برنامه ریزی کند.

مرحله 3 سیستم های الکتریکی و مکانیکی را ارزیابی کنید

روشنایی جدید آشپزخانه به سیم کشی یا برقکاری اضافی نیاز دارد. برای این پروژه حتماً یک برق کار استخدام کنید، یا از پیمانکار بازسازی آشپزخانه خود بخواهید کار را با یک برقکار مجرب انجام دهد. جابجایی وسایل موجود و نصب وسایل جدید نیز به کارهای برقی نیاز دارد. در نظر بگیرید که آیا افزودن چراغ های زیر کابینت یا چراغ های روشن به ایجاد فضای زیباتر،کمک می کند. سیستم های مکانیکی نیز در این مرحله نیاز به توجه دارند. استانداردهای کارآیی مدرن به کانالهای بزرگ روی اجاق گاز و یا مایکروویو نیاز دارند. این قضیه باعث ایجاد جریان هوای بهتر در آشپزخانه جدید شما می شود و سطح بالاتری از امنیت را برای خانواده شما فراهم می کند.

مرحله 4 لوله کشی را ارزیابی کنید

لوله کشی نقش عمده ای در کارائی آشپزخانه شما دارد که از مهمترین مراحل بازسازی آشپزخانه قدیمی می باشد و ارزیابی طرح، قبل از نصب کابینت یا سایر ویژگی های ضروری، بسیار مهم است. لوله کشی به سینک ظرفشویی آشپزخانه، ماشین ظرفشویی و احتمالاً یخچال می رسد. استخدام یک لوله کش مجاز برای ارزیابی و نصب سیستم لوله کشی خود، باعث کاهش خطا می شود. اتصالات معیوب، لوله های کم اندازه و طراحی ناکارآمد مشکلات جدی ایجاد می کند و به طور بالقوه به تمام مواد جدید نصب شده در هنگام بازسازی آشپزخانه آسیب می رساند. همچنین خطوط گاز ممکن است لازم باشد به اجاق گاز منتقل شوند.

مرحله 5 نصب کف و دیوار

یکی از مراحل جذاب و دیدنی بازسازی آشپزخانه قدیم نصب متریال کف می باشد که بسته به سلیقه می توان از انواع کفپوش ها و سرامیک ها استفاده کرد. گزینه های جدید کفپوش شامل شکل چوب سخت روی کاشی چینی است که ظاهری کلاسیک با نگهداری بدون نگرانی ایجاد می کند. چوب سخت و جامد مهندسی شده از دیگر کفپوشهای متداول است.

مرحله 6 کابینت را نصب کنید

و اما به ظاهر مهمترین ویژگی یک آشپزخانه طرح و نوع کابینت مورد استفاده خواهد بود زیرا آشپزخانه زمانی شکل واقعی به خود میگیرد که کابینت ها به طور کامل نصب گردد. کابینت ها بر روی دیوارها نصب می شوند و به کف متصل می شوند و استخوان های آشپزخانه شما را تأمین می کنند. این سازه ها از پیشخوان ها، وسایل خانگی و سینک ظرفشویی های شما پشتیبانی می کنند و همچنین فضای ذخیره سازی و پنهان کردن لوله کشی و برق را در این محیط شلوغ فراهم می کنند. پیشنهاد تیم کارویس در بازسازی آشپزخانه انتخاب بالاترین کیفیت کابینت ممکن می باشد. سعی کنید درهای کابینت را طوری انتخاب کنید که زمینه خنثی ایجاد کند. این مرحله همچنین مرحله ای است که تریم، ریل برای روشنایی، درب کش ها و سایر لوازم جانبی کابینت نصب می شود. این عناصر اغلب قیمت کابینت های جدید را فراتر از آنچه صاحبان خانه انتظار دارند، افزایش می دهند، بنابراین مطمئن شوید که برای چه چیزی هزینه می کنید و فقط طراحی و لوازم جانبی را انتخاب کنید که مناسب خانه و سبک زندگی شما باشد.

مرحله 7 پیشخوان ها را نصب کنید

صفحات میز باید با دوام بوده و نگهداری از آنها آسان و جذاب باشد. این که آیا شما ورقه با کیفیت بالا را انتخاب می کنید یا در پیشخوان های سنگ طبیعی مانند گرانیت یا کوارتز سرمایه گذاری می کنید، بسته به سلیقه شما است که اساسا این عنصر از بازسازی آشپزخانه شما تأثیر عمده ای بر نمای آشپزخانه خواهد داشت. میز پیشخوان مناسب، آشپزخانه را کامل می کند، در حالی که مواد با کیفیت پایین یا نصب نامناسب می توانند ظاهر و احساس خانه شما را خراب کنند. پیمانکار شما بایستی مهارت نصب هر نوع پیشخوان را داشته باشد. گوشه ها، اتصالات و قطعات انتهایی مهم هستند و باید با دقت کار کنید تا حداقل شکاف و بالاترین آب بندی مناسب حاصل شود.

مرحله 8 لوازم آشپزخانه را نصب کنید

لوازم آشپزخانه پس از اتمام کار و در آخرین مرحله از بازسازی آشپزخانه نصب می شوند. حتماً برق و آب و همچنین هر خط گاز طبیعی مورد نیاز اجاق گاز خود را چک کنید. برخی از لوازم خانگی نیاز به مونتاژ دارند که به همین منظور و برای جلوگیری از تأخیر، لوازم جدید را برای نصب پیمانکار خود در پایان پروژه آماده کنید. برای رسیدن به آشپزخانه ای ایده آل می توانید با تیم بازسازی خانه کارویس تماس حاصل نموده و اقدامات لازم را انجام دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به فضایی رویایی برسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

طراحی دیوار خانه در بازسازی خانه

بازسازی خانه

دیوار هر خانه یکی از عناصری است که پس از ورود به هر خانه ای توجه شما را جلب می کند. دیوار ها عضوی از خانه هستند که می توانید طراحی های متنوع و زیادی را بر روی آن ها انجام دهید و با هر سبکی از طراحی دکوراسیون آن را مطابقت دهید. شما می توانید دیوار خانه خود را با استفاده از رنگ ها و طرح ها نقاشی کنید. علاوه بر نقاشی و تاثیر رنگ دیوار در بزرگ تر دیده شدن خانه، کاغذ دیواری نیز گزینه مناسبی است که با طرح ، رنگ و جنس های متنوع در بازار عرضه می شود.

دیوار مکانی برای نصب قفسه و شلف، تابلو های نقاشی، ساعت دیواری، قاب عکس و چندین و چند وسیله تزیینی و دکوری است. بنابراین شما می توانید به راحتی دیوار خانه خود را تزیین کنید. استفاده از سنگ و کاشی برای طراحی دیوار ها نیز مرسوم است و با کمی خلاقیت می توان دیوار را به بهترین و زیباترین حالت ممکن تغییر شکل داد. در گذشته با استفاده از کاشی های رنگی و طرح دار، آینه کاری ها و سنگ های زیبا دیوار های خانه را از حالت معمولی و خسته کننده به یک اثر هنری تبدیل می کردند. معماری قدیم ایران می تواند الهام بخش طراحی و بازسازی خانه باشد.

مجموعه کارویس با سال ها تجربه در زمینه بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی به همراه یک تیم حرفه ای به شما امکان داشتن یک خانه زیبا و مدرن را می دهد. اگر تصمیم به بازسازی خانه خود دارید با کارشناسان خبره کارویس در ارتباط باشید تا بتوانید خانه رویایی خود را داشته باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

ساختمان سازی به سبک مدولار

بازسازی خانه

در ساختمان سازی به سبک مدولار، فرایند ساخت خانه در کارخانه و تحت شرایط خاص انجام میگیرد و پس از ساخته شدن در محل مورد نظر نصب و مونتاژ می شود. این روش از ساخت خانه از سال 1830 توسط یک نجار لندنی صورت گرفت. او یک خانه برای پسر خود در انگلستان ساخت و آن را در استرالیا نصب و مونتاژ کرد. در زمان جنگ جهانی نیز این سبک از ساخت و ساز مورد توجه قرار گرفت. برای ساختن یک خانه به سبک مدولار 60تا 70 درصد آن در کارخانه ساخته و پرداخته می شود. براساس هر پروژه تعداد واحد هایی که به روش مدولار ساخته می شوند، متفاوت است.

انواع مدولار

مدولار ها در دو نوع  دائمی و موقتی ساخته می شوند، برای ساخت ساختمان مدولار دائمی باید از شرایط خاصی استفاده کرد تا بتوان به صورت دائمی از آن استفاده نمود. ساختمان هایی که به روش مدولار موقت ساخته می شوند، امکان جا به جایی آن ها نیز وجود دارد.

مزایای ساختمان سازی به سبک مدولار

  • در ساخت و ساز به سبک مدولار نباید نگران تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی باشید چرا که آن ها در کارخانه ساخته و آماده می شوند و تنها در هنگام نصب خارج از این فضا قرار می گیرند.
  • تولید قطعات ساختمان در کارخانه میزان کیفیت ان ها را بالاتر می برد. کنترل کیفیت در کارخانه بر روی سازه ها بیشتر است.
  • ساخت و ساز به سبک مدولار مشکل ساختمان سازی در مکان های دور افتاده که امکان ساخت و ساز در آن ها پایین است را نیز حل کرده است.
  • هر واحد مدولار براساس استاندارد های خاص ساخته می شود که این موضوع نیز باعث بالا رفتن استحکام و مقاومت ساختمان می شود.
  • پنل های مدولار عایق هستند و در برابر سرما، گرما و رطوبت مقاوم اند.
  • ساخت یک سازه در کارخانه با توجه به نظارت های انجام گرفته در آن پسماند و زباله های کمتری از خود به جا می گذارد که به محیط زیست آسیب جدی وارد نمی کند.

معایب ساختمان سازی به سبک مدولار

  • حمل و نقل این سازه ها به خاطر حجم زیاد، سخت و نیازمند فضای بسیار است.
  • محدودیت در ساخت و ساز و حمل هر واحد از مدولار بر روی پروژه نهایی سازه تاثیرگذار است.

ساخت و ساز به روش مدولار یک روش نسبتا نوین است که سازه ها در آن از پیش آماده و فقط در محل مورد نظر مونتاژ می شوند.  مجموعه کارویس با تمامی روش های نوین  بازسازی خانه آشنا است و با کمک متخصصان خود در حوزه بازسازی خانه، طراحی دکوراسیون داخلی و فعالیت های مربوط به ساخت و ساز، خانه رویایی شما را می سازد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

سبک های طراحی دکوراسیون داخلی

بازسازی خانه

یکی از نکاتی که باعث زیبا تر دیده شدن خانه تان می شود، دکوراسیون داخلی است. به نحوه چیدمان و قرار دادن وسایل در قسمت های مختلف خانه دکوراسیون می گویند. طراحی دکوراسیون داخلی خانه یعنی ایجاد هارمونی در قرار دادن وسایل تا یک فضای زیبا تر و جذاب تر داشته باشید. باید توجه داشته باشید که با طراحی دکوراسیون داخلی چه هدفی را دنبال می کنید و به چه سبکی در طراحی دکوراسیون علاقه بیشتری دارید. برای طراحی دکوراسیون داخلی باید به اصول آن توجه کافی داشته  باشید در نتیجه می توان گفت که این کار نیاز به دانش فنی و تخصصی کافی دارد. امروزه از دکوراسیون داخلی در خانه ها، فروشگاه ها ومغازه ها، محیط های اداری، بیمارستان ها وفضا های عمومی دیگر برای جلب توجه، زیبا تر شدن، استفاده بهینه از فضا وایجاد یک محیط آرام و راحت استفاده می شود.

طراحی درمعماری دکوراسیون های داخلی نیز می تواند با توجه به سبک های مختلف ساخته شود

مدرن

در طراحی این سبک استفاده از خطوط صاف و منظم، رنگ های ساده و خلوت بودن دکور از نکات قابل توجه است. هر چقدر فضای صاف و صیقلی در این طراحی وجود داشته باشد، جذاب تر است.

صنعتی

رواج این سبک پس از انقلاب صنعتی اتفاق افتاد. در طراحی  سبک صنعتی باید از رنگ های گرم و تیره و فلز و شیشه استفاده شود. این سبک بیشتر در کارخانه ها و ادارات استفاده می شود.

مینیمال

این سبک شباهت بالایی به سبک مدرن و امروزی دارد. در طراحی سبک مینیمال رنگ سفید از پرکاربرد ترین رنگ ها است. استفاده از رنگ های خنثی در طراحی سبک مینیمال اهمیت دارد.

سنتی

سبک سنتی براساس سنت های مربوط به هرکشوری طراحی می شود مثل طراحی سنتی اروپایی و یا طراحی بوهمیان که در شمال آفریقا رواج دارد.

آرت دکو

این سبک یکی از گران قیمت ترین سبک  ها در دکوراسیون های داخلی است. دیوار های شلوغ، استفاده از تابلو ها و اکسسوری های هنری و وسایل آنتیک در این سبک مورد توجه است.

روستیک

سبک روستیک یا روستایی به سادگی اهمیت زیادی می دهد. استفاده از متریال طبیعی مثل سنگ و چوب در طراحی این دکوراسیون کاربرد فراوانی دارد.

مدیترانه ای

طراحی این سبک برای ویلا های شخصی قابل استفاده است. در سبک مدیترانه ای از وسایل لوکس و استاندارد استفاده می شود. رنگ های گرم و مایل به قرمز در سبک مدیترانه ای به کار برده می شوند.

ساحلی

سبک ساحلی در شهر های ساحل و نزدیک به دریا طرفداران زیادی دارد. استفاده از رنگ های سبز و آبی و سفید در این سبک به دلنشین تر شدن آن کمک می کند. گل و گیاه نیز در سبک ساحلی زیاد استفاده می شوند.

سبک های دیگری نیز برای طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارند.

مجموعه کارویس با متخصصان خود می تواند در بازسازی خانه  و طراحی دکوراسیون داخلی با توجه به انتظاراتتان، شما را تا انتهای مسیر همراهی کند. همکاری با کارویس  کمک میکند تا با کمترین هزینه بهترین و تخصصی ترین سبک معماری را در خانه تان به کار ببرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

گل های طبیعی در چیدمان خانه

بازسازی خانه

اگر شما طرفدار فضای سبز و دوست دار گل ها و گیاهان هستید احتمالا تمایل زیادی به نگهداری گل ها در خانه و آپارتمان خود دارید. توجه به این نکته که نگهداری گل ها و گیاهان در داخل خانه، نیاز به توجه و مراقبت های خاص خود دارد، ضروری است. این روز ها استفاده از گل و گیاهان آپارتمانی بسیار مرسوم است؛ چرا که افزایش فضای شهری و کاهش فضای سبز تمایل افراد را به پرورش گل و گیاه در خانه بیشتر کرده است. برای استفاده از گل ها و گیاهان در خانه باید با شرایط نگهداری هر یک از آن ها آشنا باشید. علاوه بر نحوه نگهداری گل ها باید به نحوه چیدمان آن ها نیز توجه کردتا علاوه بر دریافت نور مناسب به زیبایی بیشتر خانه نیز کمک کنند.

یکی از راه هایی که میتوانید برای چیدمان گل ها در خانه پیاده کنید، اختصاص دادن یک اتاق مخصوص به گل ها و گیاهان است. شما می توانید در اتاق قفسه ها و شلف ها قرار دهید تا گلدان گل و گیاهان را بر روی ان ها قرار دهید. قفسه وشلف ها نیز می توانند در هر قسمت از خانه که مد نظر شماست و برای گل ها مناسب تر است نصب شود. استفاده از میز های چرخ دار نیز می تواند ایده جالبی برای قرار دادن گلدان ها باشد. گلدان های بزرگ تر را روی زمین یا قفسه های پایین تر قرار دهید. گل ها و گیاهان رونده را نیز در قسمت های پایینی و گیاهان آبشاری را در قفسه های بالا قرار دهید. شما می توانید هر نوع گل با هر رنگ و شکلی را که بتوان در آپارتمان نگهداری کرد را برای خانه تان تهیه کنید و از تماشا و نگهداری آن ها لذت ببرید.

مجموعه کارویس به همراه متخصصان و کارشناسان حرفه ای در زمینه بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند و می توانند شما را در انتخاب سبک بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی راهنمایی کنند تا خانه تان را مطابق سلیقه خود بازسازی و طراحی کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

بازسازی خانه با هزینه کم

بازسازی خانه

زندگی در یک خانه قدیمی یا فرسوده  جذابیت زیادی برای افراد ندارد، برای همین اغلب افراد ترجیح می دهند در خانه های نوساز زندگی کنند ولی این موضوع نباید مانع از اجاره یا فروش خانه های قدیمی تر باشد. بازسازی خانه یک روش نسبتا عالی برای داشتن یک خانه زیبا و لوکس با هزینه کمتر است. اگر شما یک زوج جوان هستید که به تازگی ازدواج کرده و نمی خواهد هزینه زیادی برای یک خانه بپردازد اما  علاقه مند به داشتن یک خانه تمیز و زیبا است، می توانید یک روش کم هزینه برای بازسازی خانه خود انتخاب کند.

اینکه خانه شما اجاره ای یا شخصی باشد فرقی نمی کند، زندگی در یک خانه کهنه و فرسوده کار راحتی نیست، بنابراین شما می توانید با یک بازسازی اصولی و درست، هزینه های خود را کاهش دهید. برای بازسازی خانه، اگر به صورت اجاره ای است نیاز به یک سری اقدامات دارید که باید حتما آن ها را انجام دهید.

  • قبل از شروع کار بازسازی خانه شما باید از مالک خانه برای بازسازی خانه اجازه دریافت کنید. اگر خانه شما اجاره ای است اجازه مالک برای بازسازی خانه از هر نکته ای مهم تر است چرا که اگر این کار بدون اجازه انجام شود، ممکن است در آینده در رابطه با هزینه ها و موارد دیگر به مشکل بخورید.
  • سعی کنید بازسازی خانه اجاره ای را با کمترین هزینه انجام دهید. برای این کار نیاز به یک فرد متخصص در امور بازسازی خانه دارید تا براساس بودجه شما، کار بازسازی خانه را انجام دهد.
  • در خانه هایی که اجاره ای است برای سبک و نوع بازسازی خانه با مالک خانه به توافق برسید و با کمک یکدیگر نوع و میزان تغییرات را مشخص کنید. اما اگر خود شما مالک خانه باشید کار بازسازی خانه بسیار راحت تر و بی دردسر تر است.
  • برای بازسازی خانه با هزینه کم سعی کنید تنها قسمت هایی از خانه که بازسازی آن ها واجب تر و تاثیر گذار تر است را انتخاب کنید، در این صورت هزینه های شما بسیار کاهش می یابد.

مجموعه کارویس با سال ها تجربه در زمینه بازسازی خانه در کنار متخصصان و طراحان حرفه ای می تواند با هزینه کم و با هر نوع بودجه ای خانه شما را بازسازی کند. کلینیک ساختمانی کارویس محل زندگی شما را به یک مکان امن و پر از آرامش تبدیل می کند و لذت زندگی در یک خانه زیبا را برای شما به ارمغان می آورد

موافقین ۰ مخالفین ۰