بازسازی خانه

بازسازی خانه و منزل

۸ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

روف گاردن چیست؟ مزایا و معایب

 بازسازی خانه

 

شاید بتوان گفت روف گاردن یکی از ملزومات دنیای مدرن امروز است.با افزایش جمعیت و بالا رفتن نرخ ساخت و ساز وجود فضا های سبز وباز شهری کمتر شده است. وجود ساختمان های بتنی و فاقد رنگ و لعاب سبب دلمردگی و حتی افسردگی افراد می­شود. نیاز و علاقه انسان به محیطی سبز و زنده همواره وجود داشته است که متاسفانه در زندگی شهری اهمیت کمتری پیدا کرده است. برای همین طراحی محیطی آرامش بخش که با سبک زندگی جدید ما همخوانی داشته باشد، مهم است.  فضا های بدون استفاده زیادی در خانه وجود دارد که با یک طراحی جدید می­توان آن را تبدیل به یک محیط زیبا و لذت­ بخش کرد . بنابراین در شهر های پرجمعیت اهمیت وجود روف گاردن یا همان بام سبز افزایش می­یابد.

روف گاردن چیست؟

روف گاردن به هر نوع فضای سبز بر روی پشت بام یا فضا های بدون استفاده ای مانند تراس یا حیاط گفته می­شود؛ که می­تواند شامل مجموعه ای از گیاهان، محصولات کشاورزی، درختچه ها و هر نوع فضای سبز دیگری باشد. روف گاردن یک پدیده نو ظهور نیست بلکه در گذشته نیز بوده است اما طراحی آن به روش های نوین و به صورت یک کار تخصصی به تازگی در حال گسترش است. روف گاردن طبیعت فراموش شده شهر را به خانه شما می­ آورد.

مزایای روف گاردن

تصور کنید پس از چند ساعت کار در یک روز پر مشغله نیاز به کمی استراحت و تمدد اعصاب دارید. وجود روف گاردن در محل کار شما یک موقعیت ایده آل برای گذراندن زمان استراحت و  بازگشت پر انگیزه شما به ادامه کارتان است. شما در روف گاردن می­توانید فرصتی برای گپ و گفت های خودمانی در محل کارتان با همکارانتان داشته باشید. همچنین وجود روف گاردن در خانه شما می تواند یک فرصت استثنایی در یک شهر شلوغ و پر جمعیت برای سپری کردن اوقاتی خوش در کنار خانواده در محیطی سبز و آرامش بخش باشد. روف گاردن می­تواند مکانی برای برگزاری میهمانی، ورزش و استفاده از امکانات تفریحی و بازی برای کودکان و بزرگسالان باشد. روف گاردن مزیت اقتصادی و ارزش سرمایه گذاری نیز دارد. متراژ روف گاردن در مقایسه با متراژ کل ساختمان کمتر است در نتیجه هزینه های آن به نسبت هزینه های ساختمان بسیار کمتر است اما می­تواند ارزش ساختمان را به هنگام فروش، به علت اینکه محیطی لوکس و زیبا است بالا ببرد و نوعی مزیت در بازار رقابتی محسوب می شود. وجود روف گاردن به خنک ساختن ساختمان در فصل تابستان کمک می­کند، عایق صداست و باعث کاهش انرژی از طریق عایق سازی می­شود. آلودگی هوا را کمتر می­کند و با تولید اکسیژن سطح کربن دی اکسید را پایین می­آورد. علاوه بر زیبا سازی خانه، گام بزرگی در جهت زیبا سازی فضای شهری و تاکید بر اهمیت محیط زیست در زندگی شهری است. اگرعلاقه مند به کشاورزی هستید می­توانید از این فضا استفاده کنید و محصولات کشاورزی خود را پرورش دهید. استفاده حداکثری از فضای ساختمان علاوه بر نکات مثبت یادآوری شده در متن فوق شما را از پرداخت عوارض شهرداری برای داشتن یک محیط سبز معاف می کند. در نتیجه روف گاردن را می­توان در خانه، محل کار و ادرات، هتل ها، مراکز تجاری و تفریحی مورد استفاده قرار داد.

معایب روف گاردن

اگر ساختمان شما فضای چندانی ندارد و پشت بام شما نمی­تواند وزن زیادی را تحمل کند؛ امکان نشست و تخریب پشت بام شما وجود دارد. اگر شما علاقه مند به کشاورزی و باغبانی هستید روف گاردن یک فرصت برای خلاص شدن از دردسر های زندگی شهری است؛ اما اگر باغبانی و رسیدن به گل و گیاه را وقت تلف کردن می­دانید وجود روف گاردن گزینه مناسبی برای شما نیست. رشد علف های هرز و از بین بردن این علف ها چالش دیگری است که شما با داشتن روف گاردن با آن مواجه هستید. شناخت در مورد گل و گیاهانی که در پشت بام خود استفاده می­کنید و شناخت درمورد شرایط آب و هوایی منطقه­تان برای نگهداری از گیاهان حائز اهمیت است، در نتیجه مشورت با متخصصین این حوزه و یا مطالعه و تحقیق در مورد گیاهان را در برنامه خود قرار دهید.در آخر ممکن است هزینه هایی برای نگهداری و یا بهبود روف گاردن متقبل شوید تا بتوانید کیفیت فضای سبز ساختمان خود را حفظ کنید. هزینه و طراحی روف گاردن بر اساس شرایط و سلیقه شما، پتانسیل ساختمان ، ویژگی اقلیمی منطقه ، کاربری و استفاده ای که از روف گاردن دارید، متفاوت است. امروزه روف گاردن در اکثر شهر های بزرگ و پر جمعیت جهان مثل، هلسینکی در فنلاند، استکهلم در سوئد، لندن در انگلستان، شیکاگو در ایالات متحده آمریکا و هزاران کلان شهر دیگر محبوبیت پیدا کرده است.کلینیک ساختمانی کارویس این امکان را برای شما فراهم نموده است تا با بازسازی خانه یا محل کار  خود آن را زیباتر و دلپذیرتر کنید و از گذراندن اوقات خود دریک روف گاردن زیبا لذت ببرید و همچنین شهر خود را از این زیبایی بهره ­مند کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

مزایای آشپزخانه جزیره ای

بازسازی خانه

تغییرات جدیدی که در سبک های مدرن طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد شده، بر روی دکوراسیون آشپزخانه نیز تاثیر گذاشته است. طراحی های مدرن در استفاده بهینه از فضای آشپزخانه بسیار موثر بوده است. آشپزخانه نقش مهمی در هر خانه ای را دارد، برای همین طراحی یک دکوراسیون جذاب و کاربردی می تواند تغییرات مثبتی در دکوراسیون یک خانه و افزایش قیمت آن ایجاد کند. یکی از این طراحی های مدرن و جدید پیاده کردن یک میز کانتر در آشپزخانه است که به آن جزیره نیز می گویند.

آشپزخانه جزیره ای

در طراحی آشپز خانه های قدیمی کابینت ها دور تا دور آشپزخانه قرار می گرفتند اما در طراحی جدید آشپزخانه ها به صورت جزیره ای ساخته می شوند. آشپزخانه جزیره ای به آشپزخانه ای گفته می شود که علاوه بر کابینت های دیگر که در اطراف آشپزخانه قرار دارد یک کانتر نیز در وسط آشپزخانه تعبیه می شود. از این کانتر ها می توان برای مقاصد مختلفی استفاده کرد. مثلا می توان کانتر را تبدیل به میز غذاخوری کرد و اطراف آن را صندلی چید و یا سینک را روی آن قرار داد.

نکات مورد توجه در آشپزخانه جزیره ای

  • آشپزخانه جزیره ای نیازمند یک فضای نسبتا بزرگ است تا بتواند شکیل تر و کاربردی تر باشد، اما برای خانه های کوچک هم استفاده می شود. در نتیجه توجه به فضا و متراژ آشپزخانه شما برای طراحی یک آشپزخانه جزیره ای و قرار دادن کانتر در آن اهمیت دارد.
  • انتخاب نوع کانتر و ابعاد و اندازه آن و همینطور کاربردی که در آشپزخانه دارد نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
  • شما می توانید در آشپزخانه بزرگ از کانتر های بزرگ و یا حتی چرخ دار و در آشپز خانه کوچک از کانتر های کوچک تر استفاده کنید و یا کانتر را در گوشه آشپزخانه قرار دهید. 

مزایای کانتر و جزیره در آشپزخانه

شما می توانید جزیره را تبدیل به محلی برای شست و شوی ظروف و یا پخت و پز غذا کنید.  در این صورت سینک یا اجاق گاز بر روی جزیره نصب می شوند. جزیره را نیز می توان به عنوان میز غذا خوری مورد استفاده قرار داد. یا به عنوان کابینت یا فضایی برای ماشین ظرف شویی و لباسشویی در نظر گرفت. آشپزخانه جزیره ای علاوه بر زیبایی، امکان دسترسی راحت به وسایل آشپزخانه را نیزمی دهد. وجود طرح های مختلف برای جزیره می تواند امکان داشتن یک آشپزخانه منحصر به فرد را برای شما فراهم کند. جزیره می تواند محلی برای قرار دادن گلدان ها و یا اکسسوری های خانه شما باشد. همچنین می تواند به عنوان میز کار یا محلی برای بازی کودک شما زمانی که نیاز دارید در آشپزخانه باشید، مورد استفاده قرار بگیرد.

کلینیک ساختمانی کارویس می تواند در مراحل بازسازی خانه و یا نوسازی های پیاده کننده انواع جزیره با طراحی های متفاوت در آشپزخانه شما باشد. پس اگر قصد دارید که برای خانه تان یک آشپزخانه جزیره ای داشته باشید با کارویس تماس بگیرید

موافقین ۰ مخالفین ۰

آینه کاری در طراحی دکوراسیون داخلی

بازسازی خانه

یکی از فاکتور های معماری در ایران از گذشته تا به امروز استفاده از آینه برای زیبا تر کردن فضای خانه است. هنر ایرانی ها در آینه کاری از گذشته مورد توجه بوده است. اما به کار گیری آینه ها به معماری سنتی و کلاسیک ایرانی محدود نماند و وارد معماری سبک مدرن نیز شد. با توجه به سنت های ایرانی آینه نماد پاکی و شفافیت است و اجرای آن در خانه های ایرانی از طرفداران زیادی برخوردار است. باید توجه کرد که  محبوبیت و سنت تنها دلیل استفاده از آینه در خانه نیست بلکه آینه ها به سبب انعکاس نور، می تواند نور خانه را چند برابر کند و زیبایی بیشتری به محیط اطراف خود ببخشند.  وجود آینه کاری در خانه فضای خانه شما را لوکس تر و سلطنتی تر می کند چرا که در معماری های گذشته به خصوص در دوره صفویان آینه ها برای شکیل تر کردن کاخ ها و عمارت ها استفاده می شدند.

محل نصب آینه ها

آینه کاری فرصت پیاده کردن هر نوع خلاقیتی را به شما برای طراحی دکوراسیون داخلی می دهد و تنها محدود به دیوار نیست. شما می توانید از آینه ها بر روی سقف و افزایش زیبایی بصری بنای خود استفاده نمایید. اما برای پیاده نمودن این دیزاین باید به یک سری نکات جهت حفظ ایمنی و زیبایی بیشتر خانه خود  اهمیت دهید. شما می توانید از آینه ها در اتاق خواب، سالن پذیرایی، راهروی ورودی و اتاق نشیمن استفاده کنید. امروزه استفاده از آینه نه تنها در خانه و محل سکونت بلکه در مکان های تجاری و اداری نیز رواج دارد.

هزینه آینه کاری

هزینه های مربوط به آینه کاری بستگی به سبکی که برای طراحی آن انتخاب می کنید و همینطور مساحتی که تمایل دارید با آینه پوشیده شود، دارد.

مزایای اجرای آینه کاری

آینه کاری مزایای زیادی به همراه دارد. استفاده از آینه علاوه بر صرفه اقتصادی فضای شما را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد. با وجود آینه کاری شما می توانید تلفیقی از سنت و مدرنیته را داشته باشید. اگر فضای شما کوچک یا کم نور است؛ آینه کاری راه حلی برای حل این موضوع است. اگر به قوانین طبیعت و انرژی ها معتقد باشید،  می دانید که آینه ها چه تاثیر مثبتی بر روحیه و انرژی شما دارند. در فنگ شویی نیز استفاده از آینه در خانه برای افزایش انرژی های پاک و مثبت توصیه می شود.

آینه کاری در فضا های کوچک

آینه کاری در خانه های کوچک به خاطر انعکاس تصویر، مساحت خانه را بزرگتر نشان می دهد. خانه را پر نور تر می کند و با انعکاس نور بر روی وسایل آن ها را براق تر و لوکس تر نشان می دهد. در نتیجه استفاده از آینه در خانه های کوچک، تمرکز را از روی مساحت خانه برداشته و جلوه های بصری آن را نمایان تر می کند.

کلینیک ساختمانی کارویس از سال 1395 در زمینه بازسازی خانه فعالیت می کند. دستیابی به خانه ای که با سلیقه و خواسته شما منطبق باشد هدف تیم ماست. پس اگر قصد بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون خود با بالاترین کیفیت دارید با کارویس تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

بازسازی خانه و سرویس بهداشتی

بازسازی خانه

نکات مهم در بازسازی خانه و نوسازی یک سرویس بهداشتی

اگر تصمیم به نوسازی و بازسازی خانه و سرویس بهداشتی خود گرفته اید با ما همراه باشید تا ابعاد مختلف بازسازی سرویس بهداشتی را بررسی کنیم. مجموعه بزرگ بازسازی خانه کارویس این آمادگی را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن بازسازی خانه و سرویس بهداشتی شما را به بهترین شکل ممکن به اجرا برساند.

بازسازی کف در بازسازی خانه و سرویس بهداشتی

شاید تغییر و تعویض کف در بازسازی خانه در ظاهر امری ساده به نظر بیاید ولی بایستی در نظر گفت که اگر با ظرافت و دقت کافی اجرا نشود مشکلات عدیده ای به همراه خواهد داشت که بعد ها به شدت اذیت کننده خواهد بود. بازسازی کف سرویس بهداشتی در بازسازی خانه بسیار به چشم می آید زیرا هم به لحاظ کاربردی و هم به لحاظ زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است. تعویض و تعمیر کف در بازسازی خانه و سرویس بهداشتی به دو صورت انجام می گیرد:

  • کنده کاری و اجرای مجدد سرامیک و کاشی در بازسازی خانه و سرویس بهداشتی
  • چسباندن کاشی و سرامیک جدید بر روی سرامیک های قبلی در بازسازی خانه و سرویس بهداشتی

شاید با حالت اول آشنایی کامل داشته باشید و ما در این مقابله در مورد حالت دوم صحبت خواهیم کرد.

در بازسازی خانه و سرویس بهداشتی شما به راحتی می توانید کاشی جدید را مستقیماً روی کاشی قدیمی نصب کنید. فقط بایستی قبل از انجام این کار، ابتدا اطمینان حاصل کنید که کف را کاملا تمیز کرده اید. هرگونه خاک یا گرد و غبار را جارو کنید و کف را پاک کنید تا در حد امکان تمیز و عاری از آلودگی شود. پس از اتمام این کار، کاشی جدید را بچرخانید و در صورت لزوم برش بزنید. این حالت از بازسازی خانه و سرویس بهداشتی باعث صرفه جویی در هزینه های شما، و شاید مهمتر از آن، در زمان می شود.

کاغذ دیواری یا کاشی در بازسازی خانه و سرویس بهداشتی

بسته به موضوع سرویس بهداشتی خود، ممکن است بخواهید کاغذ دیواری نصب کنید یا ممکن است بخواهید کاشی جدیدی بگذارید. متأسفانه، ممکن است دیوارها به آسانی کفپوش ها نباشند. اگر می توانید کاشی تعریف شده و خود چسبنده برای دیوارهای خود پیدا کنید، این گزینه را دارید که مانند زمین کار کنید. در غیر این صورت، برداشتن کاشی های دیواری حمام در بازسازی خانه و سرویس بهداشتی می تواند دردناک باشد.

در بازسازی خانه و سرویس بهداشتی این سختی با دیوارهای حمام وقتی ظاهر می شود که شما کاغذ دیواری جدید می خواهید. این به این دلیل است که حمامهای قدیمی اغلب دارای کاشی هایی بودند که ما آنها را با دوغاب نصب می کردیم، که باعث می شود اطراف هر کاشی فرورفتگی داشته باشند. اگر می خواهید کاغذ دیواری را روی کاشی نصب کنید، این می تواند یک مبارزه واقعی باشد و اغلب نصب کاغذ دیواری شما را به خطر بیندازد.

یکی از راه های این کار خرید باریک ترین دیوار خشک است که می توانید پیدا کنید و در بازسازی خانه و سرویس بهداشتی آن را روی کاشی نصب کنید. از آنجا که در دستشویی کار می کنید، مطمئن شوید که چیزی مقاوم در برابر آب دارید. پس از نصب دیوار خشک روی کاش ، کافی است کاغذ دیواری را روی دیوار خشک قرار دهید. این یک سطح صاف خواهد بود و حتی نیازی به تمیز کردن و پیش سازی نیست.

کابینت در بازسازی خانه و سرویس بهداشتی

در سرویس بهداشتی معمولاً فقط چند کابینت و کشو وجود دارد، اما خرید کابینت های کاملا جدید هنوز هم گران است. با این حساب، شاید بتوانید به ایده رنگ آمیزی ساده کابینت ها نگاه کنید. برای این منظور، تمام آنچه که شما در بازسازی خانه و سرویس بهداشتی نیاز دارید عبارتند از: وسایل جدید، کاغذ سنباده برای صاف کردن، آغازگر و رنگ. این کار در بازسازی خانه و سرویس بهداشتی ممکن است کمی بیشتر از کابینت های کاملا جدید باشد، اما می تواند ظاهری هنری و منحصر به فرد به سرویس بهداشتی شما اضافه کند. اگر با موضوعی که روی آن کار می کنید متناسب باشد ، قطعاً قابل تأمل است.

نحوه جایگذاری روشویی و شیرآلات در بازسازی خانه و سرویس بهداشتی

در بازسازی خانه و سرویس بهداشتی اگر تصمیم به تعویض یک روشویی یا توالت دارید، یادتان باشد که آب را به طورکامل قطع کنید که پیشنهاد ما این است که به سراغ منبع اصلی آب بروید و آن را از آنجا قطع کنید. به خانواده خود بگویید که در حین بازسازی خانه و سرویس بهداشتی آنها چند ساعت آب نخواهند داشت. همیشه بررسی کنید که این کار را انجام داده اید، زیرا آخرین کاری که می خواهید هنگام کار روی یک پروژه انجام دهید این است که یک لوله را باز کنید و دریابید که دروازه های سیل را آزاد کرده اید. انتخاب نوع روشویی و شیرآلات در بازسازی خانه و سرویس بهداشتی بسیار به سلیقه افراد گره خورده است. اما نبایستی فقط زیبایی و ظاهر شیرآلات و روشویی مد نظر باشد و قطعا کارایی نیز بسیار مهم است. تیم مجرب بازسازی خانه کارویس در این امر کمک بسیار خوبی در انتخاب شما خواهد داشت.

ایجاد یک طرح در بازسازی خانه و سرویس بهداشتی

قبل از شروع بازسازی خانه و سرویس بهداشتی، مثل هر پروژه بازسازی خانه کارویس، یک برنامه جامع تنظیم کنید. انتظار نداشته باشید همه کارها را در یک هفته انجام دهید. شاید روز اول کاغذ دیواری قدیمی را بردارید یا کاشی قدیمی را حذف کنید. هفته بعد می توانید قسمت دیگر بازسازی خانه و سرویس بهداشتی را انجام دهید، یا فقط سطح آنچه قبلاً برداشته اید صاف کنید. با این وجود به آن نزدیک می شوید ، فقط بتوانید با سرعت خود کار کنید. پس از اتمام کار، احساس موفقیت منحصر به فردی خواهید داشت که فقط ناشی از این نوع کارهاست و در کنار تیم بازسازی خانه کارویس این تجربیات را به کرات بدست خواهید آورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

بودجه بازسازی و نوسازی خانه

بازسازی خانه

با چه بودجه ای می توان بازسازی خانه و نوسازی را انجام داد؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات سبک های زندگی تغییر می کند. اگر سالها در یک خانه و ساختمان زندگی می کنید یا فقط به دنبال تغییر مناظر هستید، منطقی است که بخواهید خانه خود را به روز کنید! بیشتر پروژه های بزرگ بازسازی خانه و بازسازی داخلی به راحتی می تواند از متر مربعی یک دو میلیون تومان فراتر رود. با این حال، نیازی به شکستن بانک یا گرفتن وام ندارید تا به خانه خود جلوه ای تازه ببخشید و عملکرد آن را بهبود ببخشید. در برخی موارد، حتی ممکن است تصمیم هوشمندانه تری برای پیگیری بازسازی خانه در مقیاس کوچک باشد. براساس گزارش هزینه و ارزش 1399، نوسازی های جزئی منجر به درآمد بیشتری می شود که صاحبان خانه می فروشند! بنابراین برای پس انداز در بازسازی خانه و بازسازی فضای داخلی چه کاری می توانید انجام دهید؟ این راهنما ایده ها و استراتژی هایی را برای احیای فضای داخلی محل زندگی شما – بدون هزینه ها یا چالش های یک پروژه تمام عیار – در اختیار شما قرار می دهد.

برای بازسازی خانه، یک پیمانکار معتمد را استخدام کنید!

همین امروز برای ساده سازی برنامه ریزی، بودجه بندی بازسازی خانه و استخدام با ما تماس بگیرید. ما بر اساس بودجه شما، بازسازی خانه شما را برنامه ریزی میکنیم.

قبل از هر چیزی و شروع بازسازی خانه، محل مورد نظر را تمیز کنید

اولین مرحله قبل از هرگونه بازسازی خانه، تمیز کردن است. اندازه پروژه مهم نیست، مهم است که قبل از هرگونه بازسازی خانه و بازسازی منزل، فضای زندگی خود را مرتب کنید. علاوه بر این که ظاهر آراسته تری دارید، به وضوح خواهید دید که چیدمان خانه به چه شکلی است و چه مناطقی نیاز به توجه و بازسازی دارند. به خاطر داشته باشید که مبلمان، پریز برق و لوازم خانگی شما در کجا قرار دارند. آنچه دوست دارید و آنچه فکر می کنید می تواند از برخی بداهه ها استفاده کند را بنویسید. گاهی اوقات، یک تمیز کردن ساده می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. ممکن است متوجه شوید تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مبلمان را مرتب کنید، وسایل خود را به طرز متفاوتی جاگذاری کنید و برخی موارد شخصی را به آن اضافه کنید.

برنامه ریزی: نیازهای بازسازی خانه خود را اولویت بندی کنید

شما باید تعیین کنید که ابتدا چه مناطقی از خانه شما نیاز به اصلاح و بازسازی خانه دارند. در اطراف خانه خود قدم بزنید، آنچه نیاز به توجه دارد را یادداشت کنید. کدام منطقه از خانه شما به “عشق” نیاز دارد؟ اطمینان حاصل کنید که به جزئیات دقیق توجه داشته باشید: کاشی ها، چراغ، لوله، پرده، کابینت و … انجام یک بررسی دقیق از منزل به شما کمک می کند تا بودجه دقیق و نهایی بازسازی خانه و بازسازی منزل را بدست آورید.

بودجه بندی: برای بازسازی خانه چقدر باید هزینه کنم؟

سوال بسیار سختی است. به طور معمول  حتی برای بازسازی های در مقیاس بزرگ، شما به ندرت می خواهید بیش از 10-15٪ از ارزش خانه خود را در یک اتاق یک نفره خرج کنید. بنابراین، اگر قصد دارید بیش از 8-10 سال در خانه خود زندگی کنید، احتمالاً ارزش آن را دارد که کمی بیشتر برای بازسازی خانه خود سرمایه گذاری کنید. در آینده می توانید هنگام فروش مقداری از پول خود را پس بگیرید. با این وجود، حتی لیفت صورت جزئی نیز می تواند ارزش املاک شما را افزایش دهد. با هزینه ای در حدود 50 میلیون تومان برای آشپزخانه می توانید کابینت ها را تعویض کنید، میزهای آشپزخانه اضافه کنید، چراغ ها را تعویض کنید و احتمالاً کفپوش را دوباره انجام دهید. حمام ها کمی ارزان ترند. شما می توانید با 15 میلیون تومان مانند رنگ جدید، توالت فرنگی یا سینک ظرفشویی، پشت پرده کاشی و میزهای مرمر کارهای زیادی را انجام دهید. مطمئناً، اگر بودجه بسیار کمی دارید، تغییرات جزئی زیادی وجود دارد که می تواند فضای داخلی خانه شما را فقط با چند میلیون یا کمتر بهبود بخشد.

بازسازی خانه و تغییرات کوچک با تأثیر بزرگ

در حالی که دستیابی به اهداف بلند پروازانه برای پروژه بهسازی و بازسازی خانه و بازسازی منزل آسان است، اما گاهی اوقات به روزرسانی های کوچک بسیار مفید است. برای بازسازی خانه خود وقت بگذارید و ابتدا با کمترین هزینه اصلاحات را شروع کنید. همانطور که از طریق بازسازی خانه خود پیشرفت می کنید، خواهید دید که تغییرات کوچک شما جمع شده و به آرامی فضای زندگی شما را افزایش می دهد. هرچه زمان بیشتری به فکر نوسازی و بازسازی خانه و مشارکت فعال در انجام این به روزرسانی های کوچک بگذرانید، ایده بهتری برای دستیابی به یک بازسازی بزرگ در آینده خواهید داشت.

توجه به موارد کوچک و به ظاهر بی اهمیت در بازسازی خانه بسیار مهم است و نتایج بزرگی را به همراه دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

دلایل بازسازی آشپزخانه و بازسازی خانه

بازسازی خانه

یک آشپزخانه به عنوان یکی از مهمترین بخش ها و کانون تمام فعالیت های انجام شده در خانه است که در بازسازی خانه بسیار مورد توجه می باشد. آشپزخانه یکی از ضروری ترین قسمت های خانه است که صاحبان خانه ساعت های زیادی را صرف تهیه وعده های غذایی و پذیرایی از میهمانان می کنند. آشپزخانه در خانه شما برای مهمانی ها، اجتماعات خانوادگی و بازدید از میهمانان یک نقطه کانونی است، بنابراین مهم است که منطقه در عین زیبایی به خوبی حفظ شود و نهایت ظرافت در بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه به خرج داده شود.

به دلیل اوقات زیادی که در آشپزخانه می گذرانیم، معمولا آشپزخانه یکی از مناطق خانه است که در معرض آسیب قرار دارد و خیلی سریعتر از سایر اتاق های خانه خراب می شود که احتیاج به بازسازی خواهد داشت. بنابراین ، مردم برای حفظ سطح عملکرد بالا و بهبود زیبایی در حالی که ارزش کلی خانه خود را افزایش می دهند ، آشپزخانه خود را به روز و بازسازی می کنند. بازسازی خانه و بخصوص محوطه آشپزخانه منزل شما یک پروژه مهم است که می تواند باعث ایجاد سطح ناراحتی در هنگام بازسازی خانه شود. اما پس از تکمیل، طیف گسترده ای از مزایای یک آشپزخانه مدرن که می تواند برای صاحب خانه فراهم کند وجود دارد. بنابراین، بیایید به برخی از مهمترین دلایل اینکه چرا شما باید در بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه خود سرمایه گذاری کنید، نگاهی بیندازیم.

افزایش ارزش خانه توسط بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه

علاوه بر پیشرفت های کلی در عملکرد و ظاهری که یک بازسازی خانه و آشپزخانه می تواند به همراه داشته باشد ، یک دلیل اصلی برای ارتقاء آشپزخانه این است که باعث افزایش ارزش خانه شما می شود. آشپزخانه ای که در خانه شما به تازگی بازسازی شده است مطمئناً مورد توجه خریداران احتمالی قرار می گیرد که امکان فروش بالقوه با قیمت بالاتر را دارند. بیشتر اوقات، صاحبان خانه هایی که در بازسازی خانه و آشپزخانه سرمایه گذاری می کنند، پس از فروش و حتی کسب سود، پول خود را پس می گیرند. برخی از عوامل ممکن است در این امر نقش داشته باشد، مانند نرخ فعلی بازار و میزان بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه.

زوال و فرسودگی آشپزخانه و احتیاج به بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه

فضای آشپزخانه منزل شما با گذشت زمان خراب یا فرسوده می شود، از شکستگی درها، پنجره ها، ترک خوردگی کاشی ها، میزهای دندانه دار، تا وسایل منسوخ شده یا موارد دیگر که نیاز به بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه احساس می شود. به طور طبیعی، وخیم تر شدن فضای آشپزخانه می تواند منجر به عدم الهام گرفتن از آشپزی یا گذراندن وقت در آن شود. همچنین عدم توجه شما به بازسازی و نوسازی خانه و آشپزخانه در صورت داشتن دوستان برای مهمانی ها یا مجالس، باعث خجالت و ناراحتی شما می شود. به طور کلی، این شرایط صاحبان خانه ها را بر آن می دارد تا در یک بازسازی مطمئن از آشپزخانه خود سرمایه گذاری کنند.

ذخیره انرژی در نتیجه بازسازی خانه و آشپزخانه طبق استانداردها

صرفه جویی در مصرف انرژی می تواند یکی از عوامل تحریک کننده هنگام نوسازی و بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه شما باشد. از آنجا که چراغ های سقفی را برای جایگزینی نور مصنوعی در فضای آشپزخانه در نظر گرفته اید، می تواند باعث افزایش نور خورشید شود و در عین حال اعتماد شما به منابع انرژی را کاهش دهد. استفاده از بخاری خورشیدی و لوازم آشپزخانه مدرن در بازسازی خانه و آشپزخانه می تواند به میزان قابل توجهی به اطمینان از صرفه جویی در انرژی در آشپزخانه کمک کند. وسایل کم مصرف در فضای آشپزخانه می توانند به شما کمک کنند تا صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های انرژی داشته باشید.

نیازمندی های ویژه و ضرورت بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه

ویژگی های قابل توجهی که به دلیل بیماری یا معلولیت یکی از اعضای خانواده در نتیجه بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه به آشپزخانه اضافه شده اند، می توانند از ایمن و راحت بودن اعضای خانواده در منطقه آشپزخانه اطمینان حاصل کنند. به احتمال زیاد، یک بازسازی آشپزخانه و بازسازی خانه ممکن است لازم باشد تا دسترسی راحت تری به کشوها، میزهای پایین تر، درهای بازتر و غیره امکان پذیر شود.

بازسازی آشپزخانه و بازسازی خانه و الزامات سبک زندگی

طراحی کلی آشپزخانه فعلی شما ممکن است با سبک زندگی اعضای خانواده شما متناسب نباشد. اگرچه ممکن است صاحب خانه قبلی طرح را انتخاب کرده باشد، اما ممکن است خانواده شما به موارد مدرن و پیشرفته تری نیاز داشته باشند که می توانید با بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه به آن برسید. در چنین شرایطی، می توانید با تنظیم طرح کلی در بازسازی آشپزخانه و بازسازی خانه، متناسب با نیازهای خاص خانواده خود، فضای جدیدی را ایجاد کنید.

مشوق ها برای بازسازی آشپزخانه و بازسازی خانه

شناخته شده است که برخی از فروشندگان تخفیف در مصرف انرژی را به صاحبان خانه برای بازسازی آشپزخانه خود ارائه می دهند، به همین دلیل برخی از افراد بازسازی را انتخاب می کنند.

مشوق های مالی می تواند شامل تخفیف از مراکز بهسازی خانه ، نرخ بهره کم ، تجارت لوازم منسوخ شده و کمک های مالی دولتی باشد.

بازسازی آشپزخانه و بازسازی خانه و سهولت در پخت و پز

این نوع آشپزخانه به گونه ای طراحی شده و کار بازسازی خانه و آشپزخانه به گونه ای انجام شده است که به صاحبان خانه اجازه می دهد تا روی آنچه که بیشتر دوست دارند یعنی پخت و پز و تهیه غذاهای فانتزی تمرکز کنند. صاحبان خانه که به عنوان سرآشپز یا عاشق آشپزی هستند، عموماً مایلند آشپزخانه خود را به آشپزخانه مطبوع ارتقا دهند. فرض کنید شما فردی هستید که عاشق پختن غذاهای لذیذ، فانتزی یا حرفه ای آشپزی است. در این صورت ، یک آشپزخانه لذیذ به ضرورت شما تبدیل می شود که در این زمینه می توانید از پیشنهادات و مشاوره های تیم بازسازی خانه کارویس بهره مند شوید.

 تجهیزات جدید در بازسازی آشپزخانه و بازسازی خانه

آیا خانواده شما بزرگ تر شده است؟ آیا به دنبال یخچال بزرگتری هستید؟ در چنین سناریویی، شما ممکن است یک بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه کامل را در نظر بگیرید تا نیازهای جدید را برآورده کند که ممکن است نیاز به وسایل یا تجهیزات جدید در آشپزخانه شما باشد تا خواسته های خانواده شما را برآورده کند. شما می توانید برای کسانی که مطمئن نیستند چگونه می توانند یک بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه را انجام دهند، یک پیمانکار حرفه ای مثل کارویس معرفی کنید تا کار بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه را در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن به مرحله اجرا برساند.

فروش خانه خود

تصور کنید که خریداران بالقوه وقتی وارد فضای آشپزخانه تمیز، خوب و منظم شما می شوند، چه احساسی دارند. این احتمال وجود دارد که یک ضربه فوری و یک امتیاز فروش احتمالی باشد. به همین دلیل بسیاری از فروشندگان دقیقاً قبل از فایل کردن خانه خود برای فروش، آشپزخانه خود را بازسازی می کنند. بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه فضائی را ایجاد میکند که می تواند هر خریداری را راضی به خرید ملک حتی با قیمت بالاتر کند چرا که فضای آشپزخانه جزئی جدایی ناپذیر از خانه است و هنگامی که خریداران احتمالی متوجه یک آشپزخانه جدید و مدرن می شوند، مطمئنا توجه شان جلب خواهد شد. بنابراین سود خوبی از بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه نصیب فروشنده خواهد شد.

راحتی و ارتباط برقرار کردن با آشپزخانه پس از بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه

چیدمان آشپزخانه مربوط به چند سال پیش یا حتی صاحبان قبلی ممکن است با سبک زندگی فعلی شما متناسب نباشد. بسیاری از صاحبان خانه بهبود عامل راحتی آشپزخانه را دلیل قابل توجهی برای بازسازی آشپزخانه و بازسازی خانه و ارتقاء می دانند. یک جزیره آشپزخانه ممکن است اکنون برای سبک زندگی شما مناسب تر باشد. بنابراین بازسازی آشپزخانه و بازسازی خانه برای مطابقت با الزامات خاص سبک زندگی، دلیل بزرگی است که صاحبان خانه باید یک بازسازی خانه و آشپزخانه انجام دهند.

مزایای تولید شده توسط محصولات حرفه ای و کار با متخصصان آشپزخانه

هنگام بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه، می خواهید مطمئن شوید که بار اول این کار را به درستی انجام می دهید؟ در کارویس (Karvis.co)، شما می توانید با تجربه چندین ساله ما راهنمایی شوید تا شما را در هر مرحله از مراحل بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه یاری کند. ما به شما راهنمایی می کنیم که باید چه مواردی را بازسازی کنید یا نباید آنها را بازسازی کنید. تیم بازسازی خانه و آشپزخانه کارویس به شما کمک می کند از برنامه ریزی تا انتخاب مواد و محصول نهایی، یک پروژه بازسازی خانه و آشپزخانه، مناسب برای بودجه به دست آورید. ما سالها صرف پالایش و تکمیل فرآیند خود برای ایجاد بهترین نتیجه کرده ایم. از برآورد اولیه تا محصول نهایی. جوانب مثبت بازسازی خانه و آشپزخانه نوید یک تجربه شخصی را می دهند. امروز با ما تماس بگیرید یا سفارش بازسازی خانه و آشپزخانه خود را ثبت کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

رنگ سقف و دیوار در طراحی اتاق خواب

بازسازی خانه

اتاق خواب شما مکانی است که تایم زیادی را برای استراحت درآن می گذرانید. برخی از افراد ازاتاق خواب تنها برای استراحت استفاده می کنند. اما برخی دیگر علاوه بر استراحت، جهت مطالعه، تماشای تلویزیون و یا حتی ورزش کردن از آن استفاده می کنند . بنابراین داشتن یک اتاق خواب زیبا که بتوانید اوقات خوبی را در آن سپری کنید یک مزیت محسوب می شود. یکی از مهم ترین موارد در طراحی و دیزاین اتاق خواب، توجه به رنگ سقف و دیوار ها و یا استفاده از کاغذ دیواری مناسب برای افزایش زیبایی بصری اتاق است.

کلینیک ساختمانی کارویس از سال 1395 در زمینه بازسازی خانه فعالیت می کند. دستیابی به خانه ای که با سلیقه و خواسته شما منطبق باشد هدف تیم ماست. پس اگر قصد بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون خود با بالاترین کیفیت دارید با کارویس تماس بگیرید.

سقف روشن و تیره در طراحی اتاق خواب

برای انتخاب رنگ سقف چند گزینه در مقابل خود دارید، استفاده از رنگ روشن سقف را بلند و رنگ تیره ارتفاع دیوار اتاق را  کوتاه تر نشان می دهد. اما این به این معنا نیست که رنگ تیره بد و رنگ روشن خوب است گاهی حتی استفاده از رنگ های تیره می تواند جذابیت بصری بیشتری به اتاق بدهد. شما می توانید با نورپردازی مناسب در اتاق خواب خود از هر رنگی برای طراحی آن استفاده کنید. اگر نور اتاق خواب نور طبیعی خورشید است استفاده از رنگ روشن در سقف به بازتاب نور و روشن تر شدن اتاق کمک می کند. انتخاب رنگ های متفاوتی برای سقف و دیوار که رواج چندانی ندارند، یک کار ریسکی و در عین حال جذاب است. اگر سقف شما کوتاه است از ر نگ های روشن استفاده کنید اما اگر کوتاه نیست و ارتفاع مناسبی دارد می توانید از رنگ های تیره استفاده کنید. همینطور شما می توانید از طرح های مختلف برای طراحی سقف و دیوار استفاده کنید تا زیبایی اتاق را دو چندان کنید ولی باید مراقب باشید که اتاق بیش از اندازه نا مرتب و شلوغ به نظر نیاید.

هماهنگی رنگ دیوار و سقف در طراحی اتاق خواب

اگر دیوار ها و سقف را یک رنگ کنید ممکن است که اتاق شما را کوچک تر و تاریک تر از اندازه واقعی خودش نشان دهد. پس رنگ یکسان سقف و دیوار برای همه اتاق ها گزینه مناسبی نیست. اما اگر تمایل دارید که از یک رنگ برای دیوار ها و سقف استفاده کنید بهتر است که رنگ سقف را چند درجه روشن تر کنید. اما اگر اتاق تقارن ندارد و شکستی ها و کجی هایی در ساخت زوایای اتاق وجود دارد این همرنگی از شلختگی و نا مرتب به نظر رسیدن اتاق می کاهد. برای انتخاب رنگ سقف باید توجه کنید که اگر سقف طاقی یا کج و شیب دار است آن را با یک خط افقی به دو قسمت تقسیم کنید و رنگ قسمت پایینی را روشن تر کنید تا ارتفاع سقف بیشتر به نظر بیاید. اما اگر سقف اتاق خیلی کوتاه است بهتر است که از همان رنگ دیوار برای سقف هم استفاده شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰

سبک های دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه

بازسازی خانه

یکی از نکاتی که باعث زیبا تر دیده شدن خانه تان می شود، دکوراسیون داخلی است. به نحوه چیدمان و قرار دادن وسایل در قسمت های مختلف خانه دکوراسیون می گویند. طراحی دکوراسیون داخلی خانه یعنی ایجاد هارمونی در قرار دادن وسایل تا یک فضای زیبا تر و جذاب تر داشته باشید. باید توجه داشته باشید که با طراحی دکوراسیون داخلی چه هدفی را دنبال می کنید و به چه سبکی در طراحی دکوراسیون علاقه بیشتری دارید. برای طراحی دکوراسیون داخلی باید به اصول آن توجه کافی داشته  باشید در نتیجه می توان گفت که این کار نیاز به دانش فنی و تخصصی کافی دارد. امروزه از دکوراسیون داخلی در خانه ها، فروشگاه ها ومغازه ها، محیط های اداری، بیمارستان ها وفضا های عمومی دیگر برای جلب توجه، زیبا تر شدن، استفاده بهینه از فضا وایجاد یک محیط آرام و راحت استفاده می شود.

طراحی درمعماری دکوراسیون های داخلی نیز می تواند با توجه به سبک های مختلف ساخته شود: مدرن: در طراحی این سبک استفاده از خطوط صاف و منظم، رنگ های ساده و خلوت بودن دکور از نکات قابل توجه است.صنعتی: رواج این سبک پس از انقلاب صنعتی اتفاق افتاد. در طراحی این سبک باید از رنگ های گرم و تیره و فلز و شیشه استفاده شود. مینیمال: این سبک شباهت بالایی به سبک مدرن و امروزی دارد. در طراحی سبک مینیمال رنگ سفید از پرکاربرد ترین رنگ ها است. سنتی: سبک سنتی براساس سنت های مربوط به هرکشوری طراحی می شود مثل طراحی سنتی اروپایی و یا طراحی بوهمیان که در شمال آفریقا رواج دارد. آرت دکو: این سبک یکی از گران قیمت ترین سبک  ها در دکوراسیون داخلی است. دیوار های شلوغ استفاده از تابلو ها و اکسسوری های هنری و وسایل آنتیک در این سبک مورد توجه است. روستیک: سبک روستیک یا روستایی به سادگی اهمیت زیادی می دهد.

استفاده از متریال طبیعی مثل سنگ و چوب در طراحی این دکوراسیون کاربرد فراوانی دارد. مدیترانه ای: طراحی این سبک برای ویلا های شخصی قابل استفاده است. در سبک مدیترانه ای از وسایل لوکس و استاندارد استفاده می شود. رنگ های گرم و مایل به قرمز در این سبک به کار برده می شوند.ساحلی: سبک ساحلی در شهر های ساحل و نزدیک به دریا طرفداران زیادی دارد. استفاده از رنگ های سبز و آبی و سفید در این سبک به دلنشین تر شدن آن کمک می کند. گل و گیاه نیز در سبک ساحلی زیاد استفاده می شوند. سبک های دیگری نیز برای طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارند. مجموعه کارویس با متخصصان خود می تواند در بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی با توجه به انتظاراتتان شما را تا انتهای مسیر همراهی کند. همکاری با کارویس  کمک میکند تا با کمترین هزینه بهترین و تخصصی ترین سبک معماری را در خانه تان به کار ببرید.